فرمانده سپاه الغدیر شهادت زائران حاج قاسم را تسلیت گفت

یزد- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت. به گزارش نذیر کرمان، سردار حسین زارع کمالی در این پیام آورده است: شهادت مظلومانه و مجروحیت تعدادی از زائران و حاضران مراسم سالگرد سردار دل‌ها، در مسیر گلزار شهدای کرمان را به […]

یزد- فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش نذیر کرمان، سردار حسین زارع کمالی در این پیام آورده است: شهادت مظلومانه و مجروحیت تعدادی از زائران و حاضران مراسم سالگرد سردار دل‌ها، در مسیر گلزار شهدای کرمان را به محضر حضرت بقیه الله‌الاعظم(عج)، مقام عظمای ولایت و ملت بزرگ و شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

وی در این پیام افزود: این اقدام شنیع، چهره واقعی دشمنان پست ملت شریف ایران را بیش از پیش نمایان کرد و استیصال و درماندگی دشمن را به نمایش گذاشت؛ اینان نه تنها از شهید سرافرازمان حاج قاسم سلیمانی، که حتی از زائران او واهمه دارند.

زارع کمالی در این پیام آورده است: این خونها ملت ما را مقاوم‌تر خواهد کرد. این انقلاب وامدار شهیدان است و قطعا پاسخ به این جنایات، قاطع و کوبنده خواهد بود.

کد خبر ۵۹۸۴۸۶۳




فرمانده سپاه الغدیر شهادت زائران حاج قاسم را تسلیت گفت

منبع: مــهر
? فرمانده سپاه الغدیر شهادت زائران حاج قاسم را تسلیت گفت