آماده ارسال خون به کرمان هستیم/ ارسال ۶۰ واحد خون و پلاکت تاکنون

یزد- مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت: در یزد به عنوان استان همسایه کرمان، آمادگی برای ارسال خون به منظور مداوای مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته وجود دارد. محمدرضا آقایی میبدی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون ۳۰ واحد گروه خونی o منفی و ۳۲ پلاکت به انتقال خون کرمان […]

یزد- مدیرکل انتقال خون استان یزد گفت: در یزد به عنوان استان همسایه کرمان، آمادگی برای ارسال خون به منظور مداوای مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته وجود دارد.

محمدرضا آقایی میبدی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون ۳۰ واحد گروه خونی o منفی و ۳۲ پلاکت به انتقال خون کرمان ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی برای ارسال بیشتر نیز وجود دارد، افزود: به همین منظور فراخوان اهدای خون در استان یزد در قالب پیامک برای اهداکنندگان مستمر ارسال شده همچنین از ظرفیت فضای مجازی برای این منظور استفاده شده است.

آقایی میبدی عنوان کرد: فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در روز پنج‌شنبه در شهرستان‌های یزد، اردکان و میبد از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب و فعالیت پایگاه‌های انتقال خون در روز جمعه از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ در شهر یزد ادامه دارد.

کد خبر ۵۹۸۵۴۴۱




آماده ارسال خون به کرمان هستیم/ ارسال ۶۰ واحد خون و پلاکت تاکنون

منبع: مــهر
? آماده ارسال خون به کرمان هستیم/ ارسال ۶۰ واحد خون و پلاکت تاکنون