چندین پروژه در شهرستان‌های شهربابک، انار و گنبکی بهره‌برداری شد

نذیر کرمان/کرمان در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون استاندار کرمان به شهربابک، ۷۸ میلیارد تومان پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان به بهره‌برداری رسید. علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ۲۱ بهمن ماه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن را ایستادن پای خون شهدا و […]

نذیر کرمان/کرمان در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون استاندار کرمان به شهربابک، ۷۸ میلیارد تومان پروژه‌های حوزه راهداری شهرستان به بهره‌برداری رسید.

علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان ۲۱ بهمن ماه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن را ایستادن پای خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی به انتخابات ۱۱ اسفند ماه نیز اشاره کرد و گفت: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی سال است و هر اندازه پرشور و با مشارکت گسترده برگزار شود، موقعیت مستحکم‌تری در بین کشورهای دنیا خواهیم داشت.

بیگ‌زاده افزود: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و تا آخرین قطره خون پای آن ایستاده‌ایم.

معاون استاندار کرمان گفت: دولت بستر را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری فراهم کرده و آمادگی کامل را برای برگزاری این رویداد مهم دارد.

به گزارش نذیر کرمان، پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان شهربابک شامل اجرای روکش آسفالت، بهسازی، لکه‌گیری و تعمیر ابنیه آسیب دیده از سیل در محورهای انار – شهربابک و شهربابک – هرات به بهره‌برداری رسید.

همچنین در سفر معاون اقتصادی استاندار کرمان به شهرستان گنبکی در شرق استان، ۶۰ میلیارد تومان طرح از جمله سالن ورزشی الغدیر با ۱۱۵۰ مترمربع به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

امیر حسن‌زاده معاون استاندار کرمان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها، لزوم توجه جدی مسئولان استانی بر ایجاد فضاهای ورزشی، لزوم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف کشاورزی و صنعتی شهرستان گنبکی تاکید کرد.

وی در بدو ورود به شهرستان گنبکی با حضور در گلزار شهدای این شهرستان بر مزار شهدای گمنام حاضر شد و به مقام والای آنها ادای احترام کرد.

به گزارش نذیر کرمان، به مناسبت ایام‌الله دهه ۱۹۳۸ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی و اقتصادی به صورت همزمان در شهرستان انار افتتاح شد.

این طرح‌ها زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی و در حوزه بخشداری، شهرداری، آب و فاضلاب، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، برق و مخابرات به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام




چندین پروژه در شهرستان‌های شهربابک، انار و گنبکی بهره‌برداری شد

منبع: ایـسنا
? چندین پروژه در شهرستان‌های شهربابک، انار و گنبکی بهره‌برداری شد