چشم ما رفسنجانی‌ها روشن، ماه در جمع‌مان درخشید!

آیین باشکوه تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در رفسنجان برگزار شد.  به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، قرار است شهید بیاورند، سه لاله گلگون‌کفن، بوی اسپند و عود فضا را پر کرده، هنوز یک ساعت مانده به زمانی که اعلام شده اما میدان ابراهیم مملو از جوانان پرشور و زنان و مردان و کودکانی است […]


آیین باشکوه تشییع پیکر ۳ شهید گمنام در رفسنجان برگزار شد.

 به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، قرار است شهید بیاورند، سه لاله گلگون‌کفن، بوی اسپند و عود فضا را پر کرده، هنوز یک ساعت مانده به زمانی که اعلام شده اما میدان ابراهیم مملو از جوانان پرشور و زنان و مردان و کودکانی است که دنبال رزق و روزی می‌گردند و چه رزقی بهتر از شهید.

گروه موزیک به استقبال می‌رود اینطرف‌تر نوای مداحی دل‌ها را به سمت درب سوخته خانه زهرا(س) و صورت کبود دردانه نبی اکرم می‌برد و تصوری در ذهنت شکل می‌گیرد و ناگه اشکت جاری می‌شود.

امروز همه به عشق شهیدان گوشه‌ای از کار را گرفته‌اند و جهادی کار می‌کنند چون مهمان‌های بهشتی داریم و باید به بهترین نحو از آنان پذیرایی کنیم.

فرزندان زهرا می‌رسند، برایشان عزاداری می‌کنند و مراسم باشکوهی برگزار می‌شود.

 

 

مردم رفسنجان برای فرزندان شهید روح‌الله سنگ‌تمام گذاشتند و آنها را تا خانه‌ ابدی‌شان به سمت بهشت مشایعت می‌کنند.

یکی از شهیدان گمنام امروز در بوستان جوان آرام ‌می‌گیرد و شهید دیگری در پارک مطهری و شهید سوم قرار است تا سی‌ام آذر در مناطق مختلف رفسنجان مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گیرد و سپس به روستای رکن‌آبادنوق برود و با خودش برکت را به این منطقه ببرد.

 

 

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش





چشم ما رفسنجانی‌ها روشن، ماه در جمع‌مان درخشید!

منبع: فــارس
? چشم ما رفسنجانی‌ها روشن، ماه در جمع‌مان درخشید!