چشم انتظاری ۵ زندانی جرایم غیرعمد شهرستان انار برای آزادی

رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان گفت: ۵ زندانی شهرستان انار که محکومیت مالی دارند با پرداخت یک‌میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند که نیازمند نگاه خیران هستیم. به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، مهدی اختیارآبادی امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان انار اظهار کرد: در زندان رفسنجان ۲۸ […]


رئیس اداره زندان شهرستان رفسنجان گفت: ۵ زندانی شهرستان انار که محکومیت مالی دارند با پرداخت یک‌میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند که نیازمند نگاه خیران هستیم.

به گزارش نذیر کرمان از شهرستان انار، مهدی اختیارآبادی امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان انار اظهار کرد: در زندان رفسنجان ۲۸ زندانی غیر عمد وجود دارد که ۵ نفر از این زندانیان از شهرستان انار هستند.

وی ادامه داد: با پرداخت یک‌میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان این ۵ زندان انار آزاد خواهند شد.

 طالبیان رئیس دادگستری شهرستان انار نیز در این مراسم خواستار کمک‌های خیران شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه انار نیز اظهار داشت: زندانیان و خانواده‌هایشان هم از لحاظ فرهنگی و هم اقتصادی مشکلاتی دارند و آزاد کردن زندانیان غیر عمد از ساخت مدرسه و حسینیه مهم‌تر است و بهترین کار این است که مانعی را از جلو پای کسی برداریم.

در ادامه صالحی فرماندار انار بیان داشت: امروز در زندان تعدادی زندانی غیرعمد و محکومین مالی داریم که چشم انتظار کمک‌های شما خیران عزیز هستند تا به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند.

به گزارش فارس، امروز توسط خیران ۸۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان اهدا شد.

پایان پیام/۸۰۰۲۱/ب





چشم انتظاری ۵ زندانی جرایم غیرعمد شهرستان انار برای آزادی

منبع: فــارس
? چشم انتظاری ۵ زندانی جرایم غیرعمد شهرستان انار برای آزادی