پیگیریِ موضوع افزایش مالیات برای میوه‌فروشان رفسنجان/ عرضه‌ میوه از امروز

نذیر کرمان/کرمان رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار رفسنجان در خصوص آخرین پیگیری مطالبات صنف میوه‌فروشان رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد. احمد نجفی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: به‌دنبال اعتراض میوه‌فروشان رفسنجانی به دلیل افزایش مالیات بر فروش میوه، کارشناسانی برای بررسی موضوع در کرمان گردهم آمده و در حال پیگیری موضوع هستند. وی افزود: جلسات […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اتحادیه میوه‌وتره‌بار رفسنجان در خصوص آخرین پیگیری مطالبات صنف میوه‌فروشان رفسنجان توضیحاتی را ارائه کرد.

احمد نجفی در گفت‌وگو با نذیر کرمان اظهار کرد: به‌دنبال اعتراض میوه‌فروشان رفسنجانی به دلیل افزایش مالیات بر فروش میوه، کارشناسانی برای بررسی موضوع در کرمان گردهم آمده و در حال پیگیری موضوع هستند.

وی افزود: جلسات متعدد با اتاق اصناف، فرمانداری و اداره اماکن در رفسنجان نیز تشکیل شده و برای رفع مشکلات پیش آمده در خصوص مالیات فروش میوه، وعده‌هایی داده شده است.

نجفی ادامه داد: میوه مورد نیاز شهروندان از امروز دوشنبه پنجم تیرماه در مغازه‌ها و مراکز فروش میوه در رفسنجان عرضه می‌شود اما پیگیری مطالبات میوه‌فروشان و کاسبان تا حصول نتیجه ادامه دارد.

وی بیان کرد: دغدغه و خواسته‌های میوه‌فروشان به سمع و نظر مدیران استانی و شهرستانی رسیده است؛ امیدوارم به خواسته بحق مردم و کاسبان که همان محاسبه مالیات بر اساس سود خالص و درآمد میوه‌فروشان است، رسیدگی شود.

رئیس صنف میوه و تره‌بار رفسنجان خاطرنشان کرد: از اتاق اصناف و اداره دارایی تقاضا داریم برای پیشگیری از این قبیل مشکلات، ضمن ارائه مشاوره‌ها و راهنمایی‌های لازم، برای آموزش به کاسبان و میوه‌فروشان اقدام کنند تا افراد به دلیل ناآگاهی متضرر نشوند.

انتهای پیام




پیگیریِ موضوع افزایش مالیات برای میوه‌فروشان رفسنجان/ عرضه‌ میوه از امروز

منبع: ایـسنا
? پیگیریِ موضوع افزایش مالیات برای میوه‌فروشان رفسنجان/ عرضه‌ میوه از امروز