پیکر شهید مرزبان بسیجی در قلعه‌گنج تشییع شد

کرمان – فت فتو – پیکر مرزبان بسیجی شهید عارف رمشکی روز شنبه با حضور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان قلعه گنج در جنوب کرمان تشییع و سپس در زادگاهش روستای «ده‌بالا»ی رَمِشک از توابع این شهرستان به خاک سپرده شد. به گزارش خبرنگار فت فتو، بسیجی شهید عارف رمشکی مرزبان قلعه گنجی در […]

کرمان – فت فتو – پیکر مرزبان بسیجی شهید عارف رمشکی روز شنبه با حضور مردم شهید پرور و جمعی از مسئولان قلعه گنج در جنوب کرمان تشییع و سپس در زادگاهش روستای «ده‌بالا»ی رَمِشک از توابع این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، بسیجی شهید عارف رمشکی مرزبان قلعه گنجی در حین حراست و پاسداری از نوار مرزی شهرستان سراوان عصر چهارشنبه هفته گذشته حین ماموریت و بر اثر واژگونی خودرو به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قلعه گنج در حاشیه مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران، لحظه‌ به لحظه شبانه‌ روز در حال حراست از مرزهای کشور هستند تا مردم در امنیت کامل و بدون دغدغه زندگی کنند.

سروان پاسدار محمد مرادی افزود: بسیجی شهید عارف رمشکی به همراه تعدادی از بسیجیان گردان ۴۰۳ امام حسین(ع) لشکر ۴۱ ثارالله کرمان اعزامی از شهرستان قلعه گنج که برای ایجاد امنیت در مرزهای شرقی کشور و در منطقه مرزی سراوان اعزام شده بودند، حین انجام ماموریت در نقاط مرزی به علت واژگونی خودرو به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان کرد: سایر همرزمان وی بر اثر این سانحه نیز دچار جراحت و مصدومیت شدند که بلافاصله با هماهنگی های انجام شده به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مرزبان شهید عارف رمشکی حدود ۳۰ ساله، متاهل و دارای ۲ فرزند پسر و دختر است.

شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.




پیکر شهید مرزبان بسیجی در قلعه‌گنج تشییع شد

منبع: ایرنـا
? پیکر شهید مرزبان بسیجی در قلعه‌گنج تشییع شد