پیش بینی رگبار و رعد و برق در جنوب و جنوب غرب کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در مناطق جنوب و جنوب غرب استان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. به گزارش فت فتو، فهیمه راستین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است گفت: […]

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز در مناطق جنوب و جنوب غرب استان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

به گزارش فت فتو، فهیمه راستین، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز در مناطق جنوب و جنوب غرب استان، افزایش ابر، احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق و تند باد‌های لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به ناپایداریهای جوی در این مناطق احتمال آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

راستین تصریح کرد: این شرایط جوی تا روز پنج شنبه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان بیان کرد: در حالی که مردم عنبرآباد در ۲۴ساعت گذشته با دمای ۴۴درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای ۱۴درجه سانتیگراد، خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۵درجه سانتیگراد می‌رسد.



منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? پیش بینی رگبار و رعد و برق در جنوب و جنوب غرب کرمان