پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف قوت قلب هستند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کرمان در میدان‌ها و رویدادهای مختلف موجب آرامش و قوت قلب ما هستند. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری شامگاه امروز ۲۷ دی‌ماه در آیین تجلیل و تکریم از فرماندهان پیشکسوت و مردان بی‌ادعای صحنه نبرد اظهار داشت: میدان‌شناسی پیشکسوتان دفاع‌مقدس […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس استان کرمان در میدان‌ها و رویدادهای مختلف موجب آرامش و قوت قلب ما هستند.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار محمدعلی نظری شامگاه امروز ۲۷ دی‌ماه در آیین تجلیل و تکریم از فرماندهان پیشکسوت و مردان بی‌ادعای صحنه نبرد اظهار داشت: میدان‌شناسی پیشکسوتان دفاع‌مقدس در دوران دفاع مقدس و در پیروزی انقلاب اسلامی از پیشگامان بوده‌اند.

وی بیان داشت: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس جانانه در میدان حضور داشتند و یک سانت از خاک ایران را به دشمن ندادند و این در حالی‌ست که از سال ۶۱ ما نه‌تنها با عراق بلکه با همه دنیا در جنگ بودیم، اما نتوانستند ذره‌ای از خاک ما را اشغال کنند و یا در تصرف خود نگه دارند.

نظری خطاب به پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ابراز کرد: شما در میدان‌شناسی، در تامین امنیت جنوب‌شرق کشور، بازسازی‌ها و خدمات‌رسانی به مردم یک قوت قلب و اعتماد به نفس خوب برای ما نسل دوم سپاه هستید.

این فرمانده سپاه ادامه داد: دوستان نسل دوم سپاه قطعا به دعای خیر و تجربیات و اعتماد به نفس پیشکسوتان در بحران‌های مختلف نیاز داریم و باید این دستاوردها را در اختیار ما جوان‌ترها قرار دهید.

نظری بیان داشت: تیپ پیشکسوتان شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی توسط سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله و به توصیه سردار شهید حاج‌قاسم شکل گرفت تا بچه‌های لشکر ۴۱ ثارالله را دور هم جمع کنند.

وی از تبیین لزوم حضور در انتخابات به‌عنوان یکی از نمودهای تشکیل گردان پیشکسوتان شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی نام برد و خاطرنشان کرد: در روزهایی که دشمن به‌دنبال انشقاق بین مردم برای عدم شرکت در انتخابات بودند و پیش‌بینی می‌کردند مشارکت کمتر از ۴۰ درصد باشد اما با کار تبیینی پیشکسوتان لشکر ۴۱ ثارالله شاهد شرکت بیش از ۶۰ درصدی در استان کرمان بودیم.

نظری تصریح کرد: در آن روزها که سیل آمد، پیشکسوتان دفاع مقدس برای خدمت‌رسانی به مردم پای کار بودند و در ۲۳ شهریورماه که جریان‌های مخل امنیت را شاهد بودیم و دشمنان قصد داشتند، نفوذ و محبوبیت حاج‌قاسم در دل آزادگان جهان را کمرنگ کنند باز هم پیشکسوتان دفاع مقدس موجب آرامش ما بودند.

وی متذکر شد: دشمنان به این فکر می‌کردند اگر در کرمان حاج‌قاسم را بزنند می‌توانند در نقاط ایران و دنیا از این موضوع بهره‌برداری کنند، بنابراین بر کرمان تاکید داشتند و می‌دیدم، افرادی در اغتشاشات کرمان می‌آیند که داعش‌وار کار می‌کنند زیرا جوانان را تحت تاثیر فضای مجازی قرار داده بودند و در این شرایط حضور پیشکسوتان در اغتشاشات آرامش‌بخش و قوت قلب بود و خیال ما را راحت می‌کرد که اتفاقی روی نمی‌دهد که آرامش و امنیت مردم به‌خطر بیفتد.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف قوت قلب هستند

منبع: فــارس
? پیشکسوتان دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف قوت قلب هستند