پیشنهاد راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فرش در کرمان

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:نماینده کرمان و راور در مجلس در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مسائل فرش گفت:«درخواست ما از استاندار محترم این است که در مرکز استان جایگاهی متمرکز و مرکزی تجاری برای ایجاد نمایشگاه دائمی فرش کرمان داشته باشیم تا هرکسی به کرمان سفر می‌کند از آن بازدید […]

نذیر کرمان ـ گروه اقتصاد:نماینده کرمان و راور در مجلس در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع مسائل فرش گفت:«درخواست ما از استاندار محترم این است که در مرکز استان جایگاهی متمرکز و مرکزی تجاری برای ایجاد نمایشگاه دائمی فرش کرمان داشته باشیم تا هرکسی به کرمان سفر می‌کند از آن بازدید کند».

محمدرضا پورابراهیمی همچنین اظهار کرد:«در زمینۀ صادرات فرش کشورهای هدف مشخص است. حاضریم سفرای کشورهایی که می‌توانند به برگزاری نمایشگاه فرش ما کمک کنند و همچنین سفرای ایران در این کشورها را به کمیسیون اقتصادی دعوت کنیم تا تفاهم‌نامه‌ای بین اتاق کرمان و استانداری کرمان و این کشورها امضا شود».

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان،وی در این نشست که ۳۰ شهریورماه برگزار شد،همچنین پیشنهاد برگزاری جشنواره ملی فرش کرمان تا دی‌ماه امسال را مطرح کرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش بیان کرد:«در جلسۀ که به‌تازگی داشتیم،نرخ تثبیت تعهدات صادرکنندگان براساس نرخ توافقی در مصوبات آمد. هر صادرکننده فرشی که در این زمینه مشکل دارد مراجعه کند. اگر به‌صورت فردی هم قرار باشد به مشکل رسیدگی می‌کنیم».

وی اظهار کرد:«در زمینۀ مالیات هم کارگاه‌ها و مجموعه‌ها اگر مشکلاتی دارند دارد آماده هستیم کمک کنیم تا رفع شود».

پورابراهیمی اضافه کرد:«در خصوص بیمه هم آمادگی داریم تا ساختاری که خویش‌فرما و خودفرما بوده را به بیمۀ کارگاهی تبدیل کنیم»./الف




پیشنهاد راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فرش در کرمان

منبع:خبر کرمان
?

پیشنهاد راه‌اندازی نمایشگاه دائمی فرش در کرمان

:اخبار استان کرمان – اقتصادی