پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه فاضلاب کرمان

به گزارش نذیر کرمان؛ علیرضا عبدیان هدف از اجرای این طرح را کاهش مشکلات زیست محیطی، بازچرخانی آب و کمک به صنایع استان بیان کرد و ادامه داد: طرح فاضلاب در شهر کرمان با پیشرفت ۴۶ درصد و در شهر زرند با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و پایان این طرح‌ها مواهب بسیاری را برای مردم به […]

به گزارش نذیر کرمان؛ علیرضا عبدیان هدف از اجرای این طرح را کاهش مشکلات زیست محیطی، بازچرخانی آب و کمک به صنایع استان بیان کرد و ادامه داد: طرح فاضلاب در شهر کرمان با پیشرفت ۴۶ درصد و در شهر زرند با ۵۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است و پایان این طرح‌ها مواهب بسیاری را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: چهار هزار میلیارد و ۳۷۲ میلیون تومان برای اجرای ۱۵۴۴ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب تا پایان سال ۱۴۰۱ در شهرهای کرمان، سیرجان، زرند، کهنوج، ماهان و پاریز هزینه شده است.

 عبدیان یادآور شد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر کهنوج ۵۰ درصد، جیرفت ۷۰ درصد و شهرهای ماهان و پاریز هر کدام ۱۵ درصد و بخش روستایی این طرح در پنج روستای استان نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اجرای خطوط جمع‌آوری و انتقال فاضلاب در شهر سیرجان را به میزان ۳۵۰ کیلومتر بیان کرد و افزود: شبکه فاضلاب در سایر شهرهای در حال اجرای این طرح نیز به‌خوبی در حال پیشرفت است و در زرند ۲۵۰ کیلومتر، کهنوج ۱۲۰ کیلومتر، پاریز ۹۱ کیلومتر و ماهان ۳۰ کیلومتر تاکنون اجرا شده است.

عبدیان خاطرنشان کرد: حدود ۳۵ درصد از جمعیت شهر کهنوج،  ۲۵ درصد از جمعیت شهر کرمان و ۱۰ درصد در شهر سیرجان، تحت پوشش شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب قرار دارند و با پیشرفت پروژه به این رقم افزوده می‌شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه فاضلاب کرمان

منبع: بــرنا
? پیشرفت ۴۶ درصدی پروژه فاضلاب کرمان