پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تصفیه‌خانه آب رفسنجان

کارشناس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تصفیه‌خانه آب شرب این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو از رفسنجان، رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه احداث تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان از خردادماه ۱۴۰۰ شروع شده است، اظهار کرد: این پروژه به‌منظور بهبود وضعیت آب و رفع مشکلات […]


کارشناس شرکت آب و فاضلاب رفسنجان از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تصفیه‌خانه آب شرب این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه احداث تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان از خردادماه ۱۴۰۰ شروع شده است، اظهار کرد: این پروژه به‌منظور بهبود وضعیت آب و رفع مشکلات کیفی آب رفسنجان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۵۸ میلیارد تومان و ۲۵۸ هزار یورو اعتبار پیش‌بینی شده جهت اجرای این پروژه است، ادامه داد: این پروژه به همت شرکت مس و شرکت آبفا شهرستان انجام می‌شود و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

رنجبر ظرفیت تصفیه‌خانه آب شرب رفسنجان را ۹۳۰ لیتر بر ثانیه دانست و افزود: با راه‌اندازی این پروژه، روزانه ۸۰ هزار مترمکعب آب تصفیه می‌شود.

کارشناشی شرکت آبفا رفسنجان در ادامه به احداث دو مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی برای تصفیه آب اشاره کرد و گفت: این مخازن ضمن کلرزنی و اوزون‌زنی، آب خام را برای فرآیند تصفیه آماده کرده و پس از آن وارد شبکه آب شهری می‌کند.

 رنجبر در پایان با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه تا نیمه دوم ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این تصفیه‌خانه شاهد کاهش ۹۵ درصدی فلزات سنگین در آب رفسنجان خواهیم بود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تصفیه‌خانه آب رفسنجان

منبع: فــارس
? پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه تصفیه‌خانه آب رفسنجان