پیشرفت ۴۰ درصدی راه آهن سیرجان کرمان

علی زینی‌وند، استاندار کرمان پروژه راه آهن سیرجان به کرمان را یکی از پروژه های مهم اقتصادی کشور برشمرد که توسط بخش خصوصی در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی آن خبر داد. به گزارش “فت فتو”  علی زینی‌وند، استاندار کرمان امروز هشتم شهریورماه در حاشیه سفر به شهرستان بردسیر در جمع خبرنگاران […]

علی زینی‌وند، استاندار کرمان پروژه راه آهن سیرجان به کرمان را یکی از پروژه های مهم اقتصادی کشور برشمرد که توسط بخش خصوصی در حال اجراست و از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی آن خبر داد.

به گزارش “فت فتو”  علی زینی‌وند، استاندار کرمان امروز هشتم شهریورماه در حاشیه سفر به شهرستان بردسیر در جمع خبرنگاران با برشمردن پروژه‌های مهم این شهرستان گفت: راه آهن سیرجان به کرمان یکی از پروژه های خوب و فعال استان و بلکه کشور است که اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی پروژه راه آهن سیرجان به کرمان را یکی از پروژه های مهم اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: متاسفانه تورم حاکم بر کشور مقداری از سرعت اجرای این پروژه را کاسته بود.
استاندار کرمان طول خط ریلی «سیرجان _کرمان» را کمتر ۱۷۰ کیلومتر اعلام کرد و افزود: برآورد هزینه این پروژه حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به مشارکت شرکت صنعتی معدنی گل گهر امیدواریم راه آهن نیز نقش خود را در این پروژه ایفا کند تا ظرف دو یا سه سال آینده به بهره برداری رسد.

وی از افتتاح ۵۸ طرح ورزشی، فرهنگی، کشاورزی و خدمات شهری و … با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان در بردسیر خبر داد و در ادامه مشارکت واحدهای صنعتی در حوزه های احداث مدارس و بهداشتی و درمانی و ورزشی در شهرستان بردسیر را خوب ارزیابی کرد.

زینی وند بیان کرد: برای برخی از محورهای پرحادثه در حوزه این شهرستان تصمیم گیری لازم صورت گرفته است.

استاندار کرمان با بیان اینکه طرح توسعه همه جانبه شهرستان بردسیر در دستور کار است عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان از بودجه استان به بنیاد شهید اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ تاج الدینی




پیشرفت ۴۰ درصدی راه آهن سیرجان کرمان

منبع:آرمـان
? پیشرفت ۴۰ درصدی راه آهن سیرجان کرمان