پیشرفت نظامی و علمی کشور دشمن را مات و مبهوت کرده است

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی کشور گفت: پیشرفت نظامی و علمی کشور دشمن را مات و مبهوت کرده است. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری “نذیر کرمان“؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و عضو شورای مرکزی  مؤتلفه اسلامی کشور ظهر امروز ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان ضمن […]

عضو شورای مرکزی مؤتلفه اسلامی کشور گفت: پیشرفت نظامی و علمی کشور دشمن را مات و مبهوت کرده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری “نذیر کرمان“؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و عضو شورای مرکزی  مؤتلفه اسلامی کشور ظهر امروز ۲۶ خردادماه ۱۴۰۲ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان ضمن آرزوی ظهور آقا امام زمان(عج) بیان کرد: یاد همه شهدای  مؤتلفه اسلامی که جان خود را در این راه تقدیم کردند و شهدای هشت سال دفاع مقدس و در راس آنها سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که برای پیروزی انقلاب و به ثمر نشستن آرمان‌های امام راحل زحمات زیادی کشیدند و جانفشانی کردند را گرامی می‌داریم.

نماینده مردم کرمان و راور گفت: دوران خفقان ستم‌شاهی دوران سخت و تاریکی بود که بر مردم ما گذشت؛ دورانی که امام عزیز در اوج مظلومیت پس از جریان واقعه ۱۳۴۲ مجبور به ترک وطن شد و مدت‌ها از کشور دور بود اما انقلاب خود را اداره کرد و مسیر حرکت انقلاب خود را به واسطه ایمانش استقرار بخشید و در این مسیر شخصیت‌های ممتازی در راستای کمک به امام اقدامات موثری انجام دادند؛ یکی از این مجموعه‌هایی که در مسیر انقلاب باعث ایجاد یک حرکت جدید در جریان رویش‌های انقلابی در دوران ستم‌شاهی بودند جریان موتلفه اسلامی است.

وی بیان کرد: تنها عامل پیروزی در برابر حکومت ستم‌شاهی ایمان بود که در دوران دفاع مقدس هم کارساز بود؛ ایمان در جوانان چنان انگیزه‌ای ایجاد کرد که پس از هشت سال دفاع مقدس حرکت جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی به یک قدرت برتر نظامی در منطقه تبدیل شده؛ قدرت بازدارنده‌ای که نتیجه همان ایمان در دفاع مقدس بود و امروز منجر به دستاوردهای بزرگ نظامی برای جمهوری اسلامی ایران شده است.

پورابراهیمی افزود: همان ایمان در عرصه جهاد علمی نیز منجر به توانمندی‌های بزرگی شد و امروز دشمن مات و مبهوت در مقابل عظمت علمی جوانان ما زانو زده است تا جایی که هیچ کشوری جرأت تهدید و تعدی به کشور را ندارد.

وی ادامه داد: این همان ایمانی است که مقام معظم رهبری در ۱۴ خرداد امسال به‌عنوان عامل مهم در مسیر حرکت به آن اشاره کردند؛ امید هم دومین عاملی بود که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند؛ چیزی که تمام هم و غم دشمن بر آن استوار شده تا مردم را از آینده ناامید و محروم کنند‌.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به این‌که مردم کوتاهی مسئولین را پای نظام اسلامی نمی‌گذارد و هم‌چنان پای کار انقلاب هستند، بیان کرد: سیاست‌های تنش‌زدایی دولت از منطقه خاورمیانه نتیجه داده و دستاوردهای اقتصادی داشته است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های هوشمندانه دشمن علیه مردم ایران نه تنها جواب نداد بلکه فروپاشی اقتصاد آمریکا را نیز به جلو می‌برد افزود: دشمن امروز بعد از گذشت بیش یک دهه تحریم اقتصادی علیه ایران اعتراف کرد که جمهوری اسلامی ایران از تحریم‌ها عبور کرده و این تحریم‌ها جواب نداده است.

پورابراهیمی گفت: در دوسال گذشته حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر کرمان انجام شده که در حال اجرا است؛ نمونه این سرمایه‌گذاری‌ها طرح تولید الکترودهای گرافیتی و طرح تولید پنل‌های خورشیدی است.

انتهای خبر/ ک 




پیشرفت نظامی و علمی کشور دشمن را مات و مبهوت کرده است

منبع:آرمـان
? پیشرفت نظامی و علمی کشور دشمن را مات و مبهوت کرده است