پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد فاز اول مسکن مهر شهر کرمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پروژه ۴۲ هکتاری در فاز اول که شامل اجرای سقف و ستون بوده پیشرفتی بیش از ۹۰ درصد داشته است. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان؛ رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی، هادی ارشادی معاون […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پروژه ۴۲ هکتاری در فاز اول که شامل اجرای سقف و ستون بوده پیشرفتی بیش از ۹۰ درصد داشته است.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان؛ رضا حافظی مدیرکل راه و شهرسازی، هادی ارشادی معاون مسکن و ساختمان، روسا و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از پروژه ۴۲ هکتاری سایت مسکن مهر شهر کرمان بازدید کردند.

در این بازدید رضا حافظی مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان عنوان کرد: به‌حمدالله پروژه مذکور شتاب قابل‌قبولی داشته است و نیز از پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد برخوردار است و خوشبختانه طبق جدول زمانبندی،جلو رفته است.

 وی در رابطه با کاربری این پروژه افزود: متراژ این پروژه ۱۸ هزار متر مربع است که شامل فضاهایی همچون ۳۵۰ متر مربع ورودی و پیش ورودی ،۵۶۰ متر مربع لابی،۲هزار متر مربع هایپر مارکت ،تعداد ۴۰ مغازه تجاری ،۱۳۵ متر مربع فست فود ،۲۲۰ مترمربع کافی شاپ ،۴۳۰ مترمربع رستوران ،۹۶۰ متر مربع سالن ورزشی ،۱۹۵ متر مربع فضای بازی کودکان ،۴۸۰۰ متر مربع پارکینگ و ۵۵۰ متر مربع تأسیسات است.

حافظی ادامه داد: پیمانکار این پروژه شرکت تبادل انرژی ایران است و شرکت مشاور آن مهندسین مشاور شارستان طرح بوتیا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در پایان به اهمیت این پروژه اشاره کرد و گفت: این مجتمع تجاری در سایت مسکن مهر با ۷ هزار واحد و همچنین حدود ۲۵ هزار نفر شهروند واقع شده است که با ارائه خدمات تجاری، تفریخی و فرهنگی کمک شایانی به مسائل اجتماعی و شهروندی مانند کاهش ترافیک و افزایش شور و نشاط و شادابی مردم عزیز این منطقه خواهد کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی




پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد فاز اول مسکن مهر شهر کرمان

منبع:آرمـان
? پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد فاز اول مسکن مهر شهر کرمان