پیشرفت‌های دولت نشان دهنده شکست نقشه‌های دشمنان است

نذیر کرمان/کرمان وزیر کشور گفت: دشمنان سعی می‌کنند کشور ما را از راه پیشرفت بازدارند اما فقط حجم پروژه‌های مورد بهره‌برداری در استان کرمان نشان دهنده آن است که تمام نقشه‌های دولت نقش برآب شده است. احمد وحیدی، عصر امروز، ششم شهریورماه در آئین افتتاح کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن سادات سیریز از […]

نذیر کرمان/کرمان وزیر کشور گفت: دشمنان سعی می‌کنند کشور ما را از راه پیشرفت بازدارند اما فقط حجم پروژه‌های مورد بهره‌برداری در استان کرمان نشان دهنده آن است که تمام نقشه‌های دولت نقش برآب شده است.

احمد وحیدی، عصر امروز، ششم شهریورماه در آئین افتتاح کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن سادات سیریز از توابع شهرستان زرند بیان کرد: از همه کسانیکه چنین مجموعه‌هایی در کشور ایجاد و برای اشتغال جوانان، سربلندی و توسعه کشور تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.

او با اشاره به ظرفیت تولید سالانه کارخانه کنسانتره سادات سیریز، اظهار کرد: برای رفع مشکل گاز این کارخانه با وزیر نفت مذاکره خواهیم کرد تا تدبیری برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

وزیر کشور در واکنش به درخواست‌های فرماندار زرند عنوان کرد: مسائل و مشکلات زرند را بررسی و در راستای رفع آنها تلاش خود را خواهیم کرد.

او با گرامیداشت هفته دولت و در ادامه با اشاره به بهره‌برداری ۲۷٫۵ همت پروژه در این هفته در استان کرمان اظهار کرد: دشمنان سعی می‌کنند کشور ما را از راه پیشرفت بازدارند اما فقط حجم پروژه‌های مورد بهره‌برداری در استان کرمان نشان دهنده آن است که تمام نقشه‌های دولت نقش برآب شده است.

وحیدی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم اظهار کرد: دولت با همه توان پشتوانه کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

به گزارش نذیر کرمان، رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند نیز در این آئین گفت: این مجموعه دانش بنیان است و توسط مهندسین و متخصصین ایرانی احداث شده است.

او با اشاره به مشکلات این مجموعه در بحث گاز در ادامه از وزیر کشور درخواست کرد: جاده‌های این شهرستان مخصوصا راه‌های مواصلاتی اطراف کارخانجات و معادن دو بانده نشده و شاهد تلفات انسانی در این جاده‌ها هستیم لذا بودجه‌ای از محل درصد حقوق معادن در این زمینه اختصاص یابد.

فرماندار زرند در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه قاچاقچیان سوخت و افغانستانی‌ها از جاده زرند – بافق عبور می‌کنند لذا درخواست داریم که یک پاسگاه ویژه برای در این محور شهرستان زرند راه‌اندازی شود.

به گزارش نذیر کرمان، در سال ۱۳۹۷ کلنگ احداث کارخانه کنسانتره سادات به زمین زده شده است.

انتهای پیام




پیشرفت‌های دولت نشان دهنده شکست نقشه‌های دشمنان است

منبع: ایـسنا
? پیشرفت‌های دولت نشان دهنده شکست نقشه‌های دشمنان است