پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای در شهرستان عنبرآباد

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاد کشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت ذرت علوفه‌ای طرح بهاره از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان خبر داد. ابوالحسن پیرنیا در گفت‌وگو با نذیر کرمان در این رابطه اظهار کرد: کار برداشت ذرت علوفه‌ای بهاره از اول تیرماه در سطح ۲۵۰ هکتار از مزارع شهرستان عنبرآباد آغاز شده و بر اساس بررسی‌های […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاد کشاورزی عنبرآباد از آغاز برداشت ذرت علوفه‌ای طرح بهاره از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان خبر داد.

ابوالحسن پیرنیا در گفت‌وگو با نذیر کرمان در این رابطه اظهار کرد: کار برداشت ذرت علوفه‌ای بهاره از اول تیرماه در سطح ۲۵۰ هکتار از مزارع شهرستان عنبرآباد آغاز شده و بر اساس بررسی‌های انجام شده، کشاورزان تا کنون در این زمینه مشکلی نداشتند و کارشناسان جهادکشاورزی نیز در حمایت از تامین نهاده‌های دامی بر برداشت محصول نظارت و با کشاورزان همکاری لازم را دارند.

وی افزود: متوسط عملکرد برداشت ذرت علوفه‌ای در هر هکتار ۷۵ تن است و پیش بینی می‌شود بیش از  ۲۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای در شهرستان عنبرآباد برداشت شود .

پیرنیا تامین علوفه را از ضرورت‌های بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: ذرت علوفه‌ای عنبرآباد علاوه بر مصرف داخلی به استان‌های همجوار نیز عرضه می‌شود.

 رئیس جهاد کشاورزی عنبرآباد زمان کشت ذرت بهاره را در اسفندماه عنوان کرد که در تیرماه برداشت می‌شود.

انتهای پیام




پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای در شهرستان عنبرآباد

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی برداشت ۲۰ هزار تن ذرت علوفه‌ای در شهرستان عنبرآباد