پیش‌بینی بارندگی و کاهش محسوس دما در کرمان

نذیر کرمان/کرمان اداره کل هواشناسی استان کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی و نیمه جنوبی خواهیم بود. با توجه به میزان و شدت بارش‌ها جاری شدن رواناب، […]

نذیر کرمان/کرمان اداره کل هواشناسی استان کرمان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه با فعالیت سامانه بارشی شاهد ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران در سطح استان به ویژه مناطق مرکزی و نیمه جنوبی خواهیم بود. با توجه به میزان و شدت بارش‌ها جاری شدن رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

به گزارش نذیر کرمان، در این اطلاعیه آمده است: «طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روزهای آینده وزش باد نسبتا شدید، گردوخاک، افزایش ابر و بارش باران پدیده‌های غالب جوی در استان کرمان است.

تا روز یکشنبه با تداوم وزش بادهای نسبتا شدید تا شدید در مناطق شمالی، غربی و شرقی استان وقوع خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار، کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و اختلال تردد در سطح استان به ویژه مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

روز جمعه ضمن افزایش ابر بارش باران در برخی مناطق شمالی و طی روزهای شنبه و یکشنبه وزش تندبادهای لحظه‌ای و بارش باران در سطح استان به ویژه برای مناطق مرکزی، جنوب غربی، جنوبی و جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

با توجه به میزان و شدت بارش‌ها جاری شدن رواناب و آبگرفتگی معابر محتمل است.

شایان ذکر است در روز یکشنبه کاهش محسوس دما برای اغلب مناطق استان کرمان مورد انتظار است».

انتهای پیام




پیش‌بینی بارندگی و کاهش محسوس دما در کرمان

منبع: ایـسنا
? پیش‌بینی بارندگی و کاهش محسوس دما در کرمان