پیش‌بینی اسکان ۱۵۰ هزار زائر مزار حاج‌قاسم در هفته مقاومت

مسئول ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نحوه اسکان زائران در شهر کرمان در ایام دهه مقاومت را تشریح کرد و گفت: پذیرش شبانه ۲۰ هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم که در طول هفته مقاومت تعداد این افراد به ۱۵۰ هزار نفر خواهد رسید. امیر اشرفی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری […]

مسئول ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی نحوه اسکان زائران در شهر کرمان در ایام دهه مقاومت را تشریح کرد و گفت: پذیرش شبانه ۲۰ هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم که در طول هفته مقاومت تعداد این افراد به ۱۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

امیر اشرفی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص اسکان زائران سپهبد شهید سلیمانی در ایام هفته مقاومت در شهر کرمان گفت: اکثر محل‌های اسکان مساجد، حسینیه‌ها و تکایا هستند و تاکنون نزدیک به ۹۰ مسجد، حسینیه و تکیه را در نظر داریم، تجهیز کنیم که البته اکثر مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، برای اسکان تجهیز شده‌اند.

مسئول ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: همچنین برای اسکان زائران مزار شریف حااج قاسم، تعدادی از مدارس را از آموزش و پرورش نیز تحویل خواهیم گرفت که گفتنی است مدارس را نیز به‌طور کامل تجهیز و آماده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه پذیرش شبانه ۲۰ هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم که در طول هفته مقاومت تعداد این افراد به ۱۵۰ هزار نفر خواهد رسید، عنوان کرد: عمده ثبت‌نام از زائران برای اسکان با استفاده از نرم‌افزار «دیار مرد میدان» است که زائران می‌توانند با دانلود این نرم‌افزار از مجموعه نرم‌افزار بازار، از خدمات متعددی که برای زائران در نظر گرفته شده است، استفاده کنند.

اشرفی ابراز کرد: تمامی محل‌های اسکان در نرم‌افزار «دیار مرد میدان» موجود است و زائران از محل مبدا استان یا شهر خود، تاریخ ورود، خروج، تعداد نفرات برای حضور را تعیین می‌کنند و بر اساس تعداد نفراتی که ثبت‌نام می‌کنند، نرم‌افزار به‌صورت هوشمند به آنان جا خواهد داد.

مسئول ستاد مردمی چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: برخی از زائران که دسترسی به گوشی هوشمند ندارند، چهار شماره تماس کمیته اسکان دارد که زائران می‌توانند با تماس به این چهار شماره، در زمینه اسکان خود اقدام نمایند.

وی تأکید کرد: از ازئران درخواست داریم اکثر فعالیت در زمینه اسکان خود را از طریق نرم‌افزار پیگیر باشند چرا که خیلی هوشمندانه می‌توانند خدمات دریافت کنند و علاوه بر اسکان، از خدمات متعدد دیگر نیز می‌توانند استفاده کنند.

اشرفی خاطرنشان کرد: طرحی به نام «به عشق حاج‌قاسم» به‌همت بازاریان و اصناف انجام می‌شود به این صورت که صنوفی مانند تعمیرکاران خودروهای سبک و سنگین، آپاراتی‌ها، مراکز تهیه غذاها، مراکز تهیه سوغاتی‌های کرمان، هتل‌ها و مهمان‌سراها و غیره به عشق حاج‌قاسم، تخفیف‌های سیار خوبی را در نرم‌افزار «دیار مرد میدان» گذاشته‌اند و به زائران سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی خدمات ارائه می‌دهند.

انتهای خبر/م




پیش‌بینی اسکان ۱۵۰ هزار زائر مزار حاج‌قاسم در هفته مقاومت

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی اسکان ۱۵۰ هزار زائر مزار حاج‌قاسم در هفته مقاومت