پیروی مردم از ولایت دلیل پیشرفت انقلاب است

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همواره انقلاب در حال پیشرفت است که به دلیل پیروی مردم از ولایت بوده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، عصر امروز سردار علی فدوی در مراسم یادواره سرداران، ۱۷۵ شهید و سه شهید گمنام بخش ساردوئیه، گفت: با برکت بودن کشور ایران به برکت […]

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همواره انقلاب در حال پیشرفت است که به دلیل پیروی مردم از ولایت بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از جیرفت، عصر امروز سردار علی فدوی در مراسم یادواره سرداران، ۱۷۵ شهید و سه شهید گمنام بخش ساردوئیه، گفت: با برکت بودن کشور ایران به برکت خون شهداست.

 
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنهایی که شهید شدند در واقع به عهد و پیمانی که بسته بودند عمل کردند و آنهایی که زنده‌اند، منتظر عمل به پیمان‌شان هستند.
 
سردار فدوی به پای‌ کار انقلاب بودن مردم ایران اشاره کرد و گفت: نشانه پای‌ کار انقلاب بودن مردم ایران، تقدیم عزیزترین دلبندشان به انقلاب اسلامی است.
 
وی پای‌ کار انقلاب بودن مردم ایران را مستمر دانست و بیان کرد: آمریکا و پیروانش، حتی یک لحظه از دشمنی با این انقلاب دست برنداشته است و همواره جنگ بین جبهه انقلاب و استکبار برقرار بوده است.
 
سردار فدوی به تغییر شکل دشمنی استکبار با انقلاب ایران اشاره کرد و افزود: چون مردم پای‌ کار انقلاب بودند، همواره انقلاب در حال پیشرفت است که به دلیل پیروی مردم از ولایت بوده است.
 
وی به لزوم پای‌کار بودن مردم برای تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) از ابتدای بعثت، امام علی (ع) را بعنوان جانشین خودش معرفی کرد ولی پس از رحلت پیامبر (ص)، مردم مدت ۲۵ سال، با امام علی (ع) همراهی نکردند.
 
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: خداوند متعال فرمودند که «در عالم، ۲ حزبِ الله و حزبِ شیطان وجود دارد» و خداوند تضمین کرده که فقط حزبِ الله، پیروز است و ما بایستی مواظب باشیم که در حزبِ الله باشیم.
 
وی درخصوص اعتراف به شکست، توسط آمریکایی‌ها، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اعتراف کردند که علیه ایران در ۴۴ سال گذشته، نتوانسته‌اند کاری انجام بدهند.
 
سردار علی فدوی خطاب به مردم بخش ساردوئیه گفت: فرزندان شما در سپاه، حتی یک لحظه را برای بالا بردن استطاعت و قوه، از دست نداده‌اند.

 
وی با تاکید بر تک بُعدی نبودن جنگ دشمن علیه ایران، تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله، جنگ نظامی دیگری علیه ایران نبود ولی دشمن، انواع جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای را بر ایران، تحمیل کرده است.
 
سردار فدوی در توضیح ابعاد جنگ دشمن علیه ایران در سال گذشته، اظهار کرد: به بهانه کرونا، سه سال مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شد و برای آموزش در فضای مجازی، پهنای باند اینترنت کشور زیاد شد و دشمن در این مدت، چشم و گوش نسل جوان ایران را پُر کرد و سال گذشته وارد جنگ با ایران شد ولی به دلیل عدم فهم جایگاه خدا، پیامبر، امامان، شهدا و ولایت امام، دچار اشتباه محاسباتی شد و مردم ایران به برکت عنایت خدا، پیروز شد.
 
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم را از دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، محترم ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته، برای آنکه مردم آسیب نبیند، نیروهای نظامی بدون اسلحه به میدان رفته و چندین شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
 
وی به قرار گرفتن زنان، به عنوان محور شیطنت کنونی دشمن اشاره کرد و گفت: در خط مقدم این نبرد، مردها نمی‌توانند حضور داشته باشند و فقط زنان باید به مقابله با شیطان بروند تا پیروز بشویم.
 
سردار علی فدوی افزود: پیروزی قاطع در این جنگ، الگویی برای مردم دنیا خواهد بود و شدت از بین رفتن آمریکا، سرعت بیشتری می‌گیرد.
 
وی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، فقط شوروی مخالف آمریکا در شورای امنیت بود و الان به برکت انقلاب ایران، همه کشورها با آمریکا مخالفت می‌کنند.
 
سردار فدوی بیان کرد: امام راحل، برای کسب پیروزی، الگوی موفق مردمی کردن کارها را معرفی کردند و اکنون برای حل معضلات اقتصادی، بایستی اقتصاد کشور، مردمی بشود زیرا گرفتاری‌های اقتصادی، در شأن ملت ایران نیست.
 
وی به برگزاری روزانه مراسم برای شهدا در کشور اشاره کرد و گفت: در استان‌های بزرگ، در هر سال، ۳ هزار مراسم برای شهدا برگزار می‌شود.
 
سردار علی فدوی، شهدا را بی‌نیاز از برگزاری یادواره معرفی کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری مراسم برای شهدا، کسب عنایت خداوند به برکت شهدا برای خودمان است.
 
وی با طرح این سوال که «حاج قاسم سلیمانی چکار کرد که خداوند جایگاه بی‌نظیری به ایشان اعطا کرده است؟» اظهار کرد: کوچکی کردن حاج قاسم سلیمانی در مقابل خانواده شهدا، شاید دلیل اعطای جایگاه ویژه به ایشان توسط خداوند متعال بوده است و تکریم شهید و خانواده شهدا، تکلیفی است که خداوند تعیین کرده است.
 
انتهای خبر/ فاریابی




پیروی مردم از ولایت دلیل پیشرفت انقلاب است

منبع:آرمـان
? پیروی مردم از ولایت دلیل پیشرفت انقلاب است