پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل سپاهان

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال گل گهرسیرجان و سپاهان اصفهان با برتری شاگردان اوزونیدیس به پایان رسید. به گزارش نذیر کرمان، دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از هفته ششم امروز پنجشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد که نیمه اول این […]

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال گل گهرسیرجان و سپاهان اصفهان با برتری شاگردان اوزونیدیس به پایان رسید.

به گزارش نذیر کرمان، دیدار معوقه تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان از هفته ششم امروز پنجشنبه ۷ دی ماه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سرمه‌ای پوشان سیرجانی به پایان رسید. علیرضا علیزاده (۱۴) زننده تک گل این دیدار در نیمه اول بود. ضمن اینکه ارشیا سر شوق و شهریار مغانلو از سپاهان اصفهان توسط عباس راکی داور این دیدار جریمه شدند.

ترکیب سپاهان

نیما میرزازاد، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، آریا یوسفی، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، عیسی آل‌کثیر و شهریار مغانلو بازیکنانی بودند که در این دیدار توسط مورایس به بازی گرفته شدند.

ترکیب گل گهر

محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، حمید بوحمدان، احمدرضا زنده روح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس بازیکنانی هستند که کادر فنی تیم فوتبال گل گهر در این دیدار به میدان فرستادند.

پیروزی گل گهر در نیمه اول مقابل سپاهان از هم پاشیده

بازی دو تیم در شرایطی آغاز شد که سپاهان به دلیل بازیکنان محروم و مصدومی که داشت با یک ترکیب تقریباً ناشناس مقابل گل گهر ایستاد. هرچند سپاهان بازیکنان اصلی و تأثیر گذار خود را در اختیار نداشت اما بازی را هجومی آغاز کرد تا بتواند در همان ابتدای بازی به گل برسد اما راه به جایی نبرد و نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند و به گل برسد. سرمربی یونانی سیرجانی‌ها که روی ضربات ایستگاهی به بازیکنان خود تذکر می‌داد تا اینکه شاگردان اوزونیدیس موفق شدند در دقایق ابتدایی بازی روی توپ ارسالی تورس از کرنر توسط علیزاده به گل برسند.

بی روح شدن بازی پس از گل سیرجانی‌ها

بعد از به ثمر رسیدن گل اول گل گهری‌ها بازی بیشتر در میانه‌های زمین توسط بازیکنان دو تیم در جریان بود اما بازیکنان سپاهان که نمی‌خواستند بازنده به رختکن بروند حملات زیادی را روی دروازه حریف خود داشتند تا بتوانند گل مساوی را به ثمر برسانند تا همه چیز برابر شود اما هرچه زدند به در بسته خورد و نتوانستند راه به جایی ببرند. این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرمه‌ای پوشان گل گهر به پایان رسید.

کد خبر ۵۹۷۹۰۵۶




پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل سپاهان

منبع: مــهر
? پیروزی یک نیمه ای گل گهر مقابل سپاهان