پیروزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان و تجلیل از خانواده شهید هشت ساله حرم شاهچراغ

کرمان- فت فتو- بازیکنان تیم فوتبال لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان روز یکشنبه پیش از مسابقه خود با تیم کیان نیشابور که با پیروزی پرگل سیرجانی‌ها همراه بود با خانواده شهید علی اصغر لری گویینی، شهید دانش آموز حرم شاهچراغ(ع) نیز دیدار کردند. به گزارش خبرنگار فت فتو بازیکنان فوتبال تیم شهرداری سیرجان قبل از […]

کرمان- فت فتو- بازیکنان تیم فوتبال لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان روز یکشنبه پیش از مسابقه خود با تیم کیان نیشابور که با پیروزی پرگل سیرجانی‌ها همراه بود با خانواده شهید علی اصغر لری گویینی، شهید دانش آموز حرم شاهچراغ(ع) نیز دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار فت فتو بازیکنان فوتبال تیم شهرداری سیرجان قبل از این مسابقه از خانواده دانش آموز هشت ساله که در جریان حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز به شهادت رسید تجلیل کردند و سپس در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان به میدان رقابت رفتند.

مادر و پدر این شهید هشت ساله نیز از بازیکنان، مربی و سرپرستان تیم فوتبال لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان قدردانی کردند.

پس از این اقدام، سوت آغاز مسابقه بین دو تیم لیگ برتری فوتبال بانوان کشور به صدا درآمد که در نیمه نخست این دیدار هستی فروزنده توانست گل اول را در دقیقه‌ ۱۵، شبنم بهشت در دقیقه ۲۶ و افسانه چترنور در دقیقه ۳۶ از نقطه پنالتی برای شهرداری سیرجان به ثمر برسانند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مریم جهان‌نجاتی به ترتیب در دقیقه ۷۱ توسط شبنم بهشت و دقیقه ۷۷ توسط زهره عرفانی دروازه حریف را گشودند.

تیم شهرداری سیرجان در پایان دیدار موفق شد با نتیجه‌ پنج بر صفر تیم کیان نیشابور را شکست دهد.

تیم کیان نیشابور و شهرداری سیرجان هر دو مدعی قهرمانی و در صدر جدول امتیازات قرار دارند که شهرداری سیرجان با ۵۱ امتیاز و ۸۶ گل زده در مقایسه با ۳۲ امتیاز و ۳۵ گل زده کیان نیشابور دررده‌ بالاتری قرار دارد.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




پیروزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان و تجلیل از خانواده شهید هشت ساله حرم شاهچراغ

منبع: ایرنـا
? پیروزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان و تجلیل از خانواده شهید هشت ساله حرم شاهچراغ