پیام سردار حسین معروفی به مردم کرمان

سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به مردم نجیب کرمان پیام صادر کرد. به گزارش فت فتو؛ سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به مردم نجیب کرمان پیام صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است. مردم مؤمن، انقلابی ، اهل بیتی، نجیب و پر افتخار استان کرمان […]

سردار حسین معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به مردم نجیب کرمان پیام صادر کرد.

به گزارش فت فتو؛ سردار معروفی فرمانده سابق سپاه ثارالله استان کرمان خطاب به مردم نجیب کرمان پیام صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

مردم مؤمن، انقلابی ، اهل بیتی، نجیب و پر افتخار استان کرمان

سلام علیکم

اللهم صل علی محمد و آل محمد؛ خدا را شاکرم که ذات اقدس ا… العالمین، حقیر را از جنس شما خوبان و همشهری شما آفرید و ۷ سال توفیق داد تا در دفاع مقدس کنار شما و فرزندان غیرتمند شما در ثارالله تحت امر فرمانده جاوید سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم، جانم برای دفاع از دین خدا و کرامت انسانی ملت ایران و انقلاب اسلامی قرار گرفته و قدم هایی هر چند ناچیز در راستای نوکری به مردم مؤمن، انقلابی، اهل بیتی و نجیب ایران اسلامی بردارم.

خدا را شاکرم که در زمان اسارت همراه با سایر رزمندگان این استان توانستم سفیری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شما مردم عزیز کرمان باشم.

خدا را شاکرم که در زمان برقراری امنیت پایدار مردمی در استان کرمان توسط آن سردار سرافراز عزیزمان توانستم یکی از بچه‌های حاج قاسم باشم.

خدا را شاکرم که بعد از شهادت آن فرمانده عزیز جهان اسلام،حاج قاسم جانمان تقدیر بر این شد که به عنوان یکی از بچه های حاج قاسم با همه فراق و نبود آن شهید عزیز دل در گروی وجود نازنینش داشته باشم و با همراهی شما مردمان خوب دیار کریمان به مدت ۲۹ ماه به عنوان خادمی کوچک افتخار نوکری شما مردم عزیز کرمان را داشته باشم.

همچنین با کمک شما عزیزان توانستیم در ترویج مکتب مصونیت ساز آن شهید عزیز که قله و سرچشمه کرمان است در جامعه جهاد نموده و دو سال سالگرد پرافتخار را با جا اندازی هفته مقاومت به ثمر برسانیم تا بدین وسیله شهر کرمان به عنوان محور مکتب و پایتخت مقاومت جهان اسلام شناخته شود.

در موضوع کرونا و مدیریت آن خصوصاً طرح واکسیناسیون، طرح کمک مومنانه، و نهضت آبرسانی که در ۱۳ ماه، ۴۰۹ روستا توسط فرزندان شما آبرسانی، و محور کشور شد، کمک به سیل زدگان، ساخت و ساز خانه محرومین، تهیه جهیزیه، اشتغال آفرینی، خدمات اجتماعی، جمع کردن فرماندهان و پیشکسوتان ثاراللهی  در قالب لشکر سردار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز که باعث تولید قدرت نرم و کمک به برقراری امنیت پایدار مردمی برای جامعه و انقلاب اسلامی گردید، همه این اتفاقات خوب با نگاه انقلابی و مومنانه شما مردم خوب انجام و نگاه های سیاسی، حزبی، گروهی و قومی هیچ نقشی در آن نداشتند و این توفیقات حاصل نمی گردید مگر با عنایت خداوند متعال و به مدد شهیدان به خصوص آن شهید والامقام فرمانده عزیزم حاج قاسم سلیمانی و همت بلند پاسداران، بسیجیان  جهادگر و شما مردمان با ایمان و نجیب استان کرمان.

همچنین اگر در طول این مدت نتوانستم کار شایسته‌ای انجام دهم یا انقلابی اقدام کنم قطعاً بدانید تعمدی در کار نبوده بلکه از شرایط انجام آن مهیا نشده است.

لذا در پایان برای همه این توفیقات خدای متعال را بینهایت سپاسگزارم و از محضر شریف شهیدان و شما مردمان خوب استان کرمان عذرخواهی می کنم و در محضر ذات اقدس الهی شهادت میدهم که از همه مردم خوبم راضی و همیشه دعاگویتان خواهم بود و افتخار می کنم کرمانی، ثاراللهی و بچه حاج قاسم هستم هر کجا باشم این را به فضل الهی حفظ خواهم کرد و به شدت محتاج دعای خیر شما مومنین و مومنات هستم و از مردم عزیز دعای عاقبت به خیری برای این سرباز کوچک انقلاب را درخواست می نمایم.

موفق باشید انشاالله…

برادر کوچک شما، بچه حاج قاسم و سرباز انقلاب

حسین معروفی

انتهای پیام/م




پیام سردار حسین معروفی به مردم کرمان

منبع:آرمـان
? پیام سردار حسین معروفی به مردم کرمان