پیام تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت پدر شهیدان عربپور، پیام تسلیت صادر کردند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ در پی درگذشت پدر شهیدان عربپور، تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان پیام […]

فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت پدر شهیدان عربپور، پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان؛ در پی درگذشت پدر شهیدان عربپور، تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان پیام تسلیت صادر کردند، متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ

خانواده معزز شهیدان عربپور

«سلام‌

علیکم‌»

با نهایت تأسف و تألم، خبر ناگوار و اسف‌انگیز درگذشت پدر شهیدان ابراهیم و اباذر  عربپور  را دریافت نمودیم. این مرد بزرگ با رنج و مشقت فراوان، جوانانی رزمنده و  مجاهد در راه اسلام پرورید و دو تن از آن‌ها  را در راه حق تقدیم کرد و در پیام‌رسانی شهیدان، الگویی از مقاومت و پایداری، تا آخرین لحظه عمر مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود و پیوسته در تبعیت محض از امام خامنه‌ای عزیز تاکید می‌ورزید. از خدای متعال برای او طلب مغفرت و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده بزرگوار شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت این مصیبت، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

علی عرب‌پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

شرح مختصر از زندگی‌نامه شهیدان عربپور

شهید «ابراهیم عربپور داهوئي» چهارم ‌مهر ‌۱۳۴۹، در روستا داهوئيه از توابع‌ شهرستان زرند به ‌دنيا آمد. وی تا دوم متوسطه درس خواند، به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. سرانجام در هفتم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت تركش خمپاره به‌شهادت رسيد.

همچنین شهید «ابوذر عربپور‌ داهوئی» نوزدهم ‌تير ۱۳۵۱، در روستا داهوئيه ازتوابع ‌شهرستان زرند چشم به‌ جهان گشود. وی تا پايان مقطع ‌راهنمايي درس ‌خواند، به عنوان بسيجي در جبهه حضور يافت. سرانجام در بيست‌وسوم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت تركش خمپاره به‌شهادت رسيد.




پیام تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان

منبع:آرمـان
? پیام تسلیت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه سپاه ثارالله استان کرمان