پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهیدان لری گویینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمه کرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد و امان ا… لری گویینی را تسلیت گفت .  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پیام حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی از مرحومه حاجیه خانم ربابه ارجمند به عنوان مربی جهاد و شهادت یاد شده و آمده است: […]

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمه کرمان در پیامی درگذشت مادر شهیدان احمد و امان ا… لری گویینی را تسلیت گفت .

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در پیام حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی از مرحومه حاجیه خانم ربابه ارجمند به عنوان مربی جهاد و شهادت یاد شده و آمده است: آن بانوی مکرمه دو فرزند رشید خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و درس صلابت و ایثار به ما آموخت .
مادر شهیدان والامقام احمد و امان ا… لری گویینی دیروز در سن ۹۵سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و پیکر مطهرش با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تشییع شد و در جوار فرزندان شهیدش آرام گرفت .

شهید امان‌الله لری گویینی متولد دوم آذر  ۱۳۳۴ در روستای پاریز سیرجان، ۲۱ دی‌ ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهید احمد لری گویینی متولد  اول خرداد  ۱۳۳۵ در روستای پاریز سیرجان در عملیات فتح المبین والفجر ۳ خیبر و والفجر ۸ شرکت کردو در عملیات والفجر ۳ مجروح شد و بعد از بهبودی دوباره به جبهه رفت

وی در عملیات کربلای ۱ که منجر به آزادسازی مهران شد، در ۱۱ تیر ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروهان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 




پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهیدان لری گویینی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? پیام تسلیت به مناسبت درگذشت مادر شهیدان لری گویینی