پیاده‌روی اربعین قدرت «محور مقاومت» را به استکبار جهانی یادآوری می‌کند

امام جمعه سیرجان گفت: مردم با عشق و علاقه در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و این همایش قدرت محور مقاومت را نیز به استکبار جهانی یادآور می‌شود. به گزارش فت فتو از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار کرد: حرکت با شکوه پیاده‌روی اربعین مانور بزرگ  و […]


امام جمعه سیرجان گفت: مردم با عشق و علاقه در مراسم اربعین حسینی شرکت می‌کنند و این همایش قدرت محور مقاومت را نیز به استکبار جهانی یادآور می‌شود.

به گزارش فت فتو از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سیرجان اظهار کرد: حرکت با شکوه پیاده‌روی اربعین مانور بزرگ  و نشانه آمادگی مسلمانان برای ظهور حضرت مهدی(عج)، منجی عالم بشریت خواهد بود و دشمنان برای کم‌رنگ کردن این حرکت دینی و اعتقادی اربعین برنامه‌ریزی کرده بودند و این حضور میلیونی بهترین فرصت برای مقابله با توطئه‌های آنان است.

وی افزود: پیاده‌روی اربعین نماد اتحاد و همبستگی اجتماعی است و قدرت محور مقاومت را نیز به استکبار جهانی یادآور می‌شود.

امام جمعه سیرجان دیدار اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با رهبری معظم را یاد آور شد و گفت: به وجود آمدن وحدت اسلامی، تاب‌آوری در مقابل دشمنی‌های استکبار جهانی و مقاومت و ایستادگی در برابر آنان دستاورد بزرگی است که موجب عصبانی شدن دشمنان اسلام و ناامیدی در اجرای توطئه‌هایشان است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های موشکی و پهپادی نیروهای مسلح و پیشرفت‌شان در اقتدار نظام اسلامی، تصریح کرد: این حفظ آمادگی دفاعی کشور و افزایش توانمندی‌های نظامی موجب افتخار ملت ایران و شکست و ناکامی دشمنان مستکبر است و این اقتدار هم روزافزون و همیشگی است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب





پیاده‌روی اربعین قدرت «محور مقاومت» را به استکبار جهانی یادآوری می‌کند

منبع: فــارس
? پیاده‌روی اربعین قدرت «محور مقاومت» را به استکبار جهانی یادآوری می‌کند