پویش “لبیک یا خامنه‌ای” در شرق استان کرمان

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش آموزان دختر شهرستان نرماشیر برگزار شد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی […]

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش آموزان دختر شهرستان نرماشیر برگزار شد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش‌آموزان دختر شهرستان نرماشیر در مجتمع آموزشی حضرت رقیه سلام الله علیه نرماشیر برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت پیشرفت است، اظهار داشت: دشمن نمی‌خواهد این حرکت ادامه داشته باشد از این رو با استفاده از ترفند‌ها و فتنه‌های گوناگون تلاش می‌کند این حرکت را کند و متوقف کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن دانش‌آموزان و نسل و جوان ما را مورد هدف خود قرار داده است، گفت: خوشبختانه با همکاری اولیا و مربیان این بار هم نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب شده و شکست خورده است.

رضایی با بیان اینکه دانش‌آموزان فرزندان ما و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، ادامه داد: با آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و توانمند‌سازی آنها در زمینه‌های مختلف به دشمن اجازه خودنمایی در مدارس نخواهیم داد.

محکو‌میت ‌اغتشاشگران در دیار حاج قاسم/کرمانی‌ها ‌یکصدا لبیک یا خامنه‌ای را فریاد زدند + ‌فیلم
امام جمعه کرمان: “ایستادگی و مقاومت” بزرگ‌ترین درس از زندگی پیامبر(ص) است
استاندار کرمان: تخریب‌کنندگان اموال عمومی باید مجازات شوند

وی به دستاوردهای مختلف آموزشی، علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور به ویژه در شهرستان نرماشیر اشاره کرد و گفت: تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، رسالت اصلی فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای پویش “لبیک یا خامنه‌ای” در مدارس سراسر کشور بیان کرد: این روزها دانش‌آموزان فهیم و انقلابی در سراسر کشور با راه‌اندازی پویش “لبیک یا خامنه‌ای” و تجدید بیعت با خط ولایت و تاکید بر حفظ تمامیت ارضی میهن، سیلی محکمی به فتنه‌گران نواختند و خواب خوش آنها را به کابوسی برایشان تبدیل کرده‌اند.

انتهای پیام/۵۱۱/




پویش “لبیک یا خامنه‌ای” در شرق استان کرمان

منبع: تسنــیم
? پویش “لبیک یا خامنه‌ای” در شرق استان کرمان