پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله» با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله در کرمان

معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان، از راه‌اندازی «پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله»، با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله خبر داد. به ‌گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود ایرانمنش، در حاشیه بازدید از غرفه‌های «پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله» مستقر در بوستان‌ها، با بیان اینکه این پویش، با اهداف مختلفی ازجمله ترویج فرهنگ تفکیک زباله‌های خشک و تر، […]


معاون خدمات‌ شهری شهردار کرمان، از راه‌اندازی «پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله»، با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله خبر داد.

به ‌گزارش نذیر کرمان از کرمان، محمود ایرانمنش، در حاشیه بازدید از غرفه‌های «پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله» مستقر در بوستان‌ها، با بیان اینکه این پویش، با اهداف مختلفی ازجمله ترویج فرهنگ تفکیک زباله‌های خشک و تر، جداسازی کاغذ به‌عنوان یک سرمایه از دیگر پسماندها و توجه به محیط‌زیست، با مشارکت مردم و ادارات، آغاز شده است، گفت: این طرح در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد؛ ضمن اینکه شهروندان همواره می‌توانند ازطریق اپلیکیشن «شمیز» کاغذهای باطله و کتاب‌های بی‌استفادۀ خود را تحویل دهند.

وی افزود: طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله، کار ارزشمندی است، زیرا تمرین مسئولیت‌پذیری و امور مشارکتی است و به حفظ محیط‌زیست و جلوگیری از قطع درختان نیز کمک می‌کند.

ایرانمنش بیان کرد: از مردم و دستگاه‌های اجرایی شهر کرمان تقاضا داریم کاغذهای باطله و کتاب‌های بی‌استفاده خود را دور نریزند، بلکه آنها را به غرفه‌های دریافت کاغذهای باطله در بوستان‌های مشخص‌شده تحویل دهند تا کاغذهای باطلۀ جمع‌آوری‌شده، به چرخۀ بازیافت و استفادۀ مجدد بازگردد.

پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله، در بوستان‌های «شورا»، «مادر»، «شهید مطهری»، «باغ‌ملی» و «پدر» در حال اجراست و تا جمعه ۲۶ خردادماه ادامه دارد.

پایان پیام/

 

 





پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله» با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله در کرمان

منبع: فــارس
? پویش جمع‌آوری کاغذهای باطله» با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله در کرمان