پورابراهیمی: کارگروه ویژه‌ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دما تاکید کرد: سه استان جنوب شرقی کشور به شدت درگیر گرما شده و شرایط تامین آب در شهر کرمان در شرایط خاصی قرار دارد. به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دوستان […]

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش دما تاکید کرد: سه استان جنوب شرقی کشور به شدت درگیر گرما شده و شرایط تامین آب در شهر کرمان در شرایط خاصی قرار دارد.

به گزارش نذیر کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دوستان جنوب شرقی کشور درگیر شرایط بی‌آبی هستند، به دنبال گرما شرایط ملتهب شده و وضعیت خدمات عمومی مثل برق و آب شرایط خاصی است.

وی در ادامه اظهار کرد: افزایش دما در هفته اخیر بر زندگی مردم اثر گذاشته و اکنون اصلی‌ترین مشکل در شهر کرمان بی‌آبی و کم‌آبی و عدم تامین منابع می‌باشد. انتظار می‌رود وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان یک کارگروه ویژه‌ای تشکیل دهد و در ایام تیرماه که شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم برای حل مشکل منابع آبی کرمان اقدام لازم صورت گیرد. مردم در حاشیه شهر تهران با مشکلات زیادی مواجه هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته انتقال آب از خلیج فارس در حال انجام است و ان شاءالله تا سال آینده به نتیجه رسیده و مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام   




پورابراهیمی: کارگروه ویژه‌ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود

منبع: ایـسنا
? پورابراهیمی: کارگروه ویژه‌ای برای تامین آب استان کرمان تشکیل شود