پنج نفر از اوباش در کرمان دستگیر شدند

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری پنج نفر از اراذل اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی […]

کرمان- فت فتو- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از شناسایی و دستگیری پنج نفر از اراذل اوباش سابقه دار در عملیات ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ مهدی پور امینائی افزود: در پی گزارشات متعدد مبنی بر تهدید و قدرت نمایی تعدادی از اراذل اوباش در سطح شهر کرمان، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی مخفیگاه متهمان، در نهایت پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و طی چندین عملیات ضربتی، پنج نفر از اراذل و اوباش را که در سوابق خود مشارکت در نزاع دسته جمعی و قتل نیز داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، بیان کرد: پلیس در مقابل برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه ایستاده و اجازه نخواهد داد اینگونه افراد با اقدامات خود امنیت مردم را به خطر بیندازند.




پنج نفر از اوباش در کرمان دستگیر شدند

منبع:ایرنـا
? پنج نفر از اوباش در کرمان دستگیر شدند