پروژۀ پتروشیمی کرمان را از بانک پاسارگاد پس‌ می‌گیریم

فت فتو ـ گروه اقتصاد:زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دربارۀ آخرین وضعیت پروژۀ پتروشیمی کرمان گفت:«در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این پروژه از بانک پاسارگاد است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است». محمدمهدی زاهدی با بیان اینکه اخذ […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس دربارۀ آخرین وضعیت پروژۀ پتروشیمی کرمان گفت:«در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این پروژه از بانک پاسارگاد است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است».

محمدمهدی زاهدی با بیان اینکه اخذ مجوز اجرای این پروژه و کلنگ‌زنی آن هشت سال پیش صورت گرفت،افزود:«سهام‌دار اصلی این پروژه بانک پاسارگاد است که در این هشت سال،با وجود قول‌های پی‌درپی هیچ اقدام جدی نکرده و به‌نظر می‌رسد که فقط خواستار بهره‌مندی از امتیازات بوده است».

به گزارش فت فتو به نقل از ایسنا کرمان،وی ۱۳ خردادماه اظهار کرد:«در حال حاضر عزم جدی استان بر پس‌گرفتن این زمین،دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی و بردن این پروژه به سمت عملیاتی‌کردن آن است که نشستی هم با موضوع فسخ قرارداد و واگذاری زمین برگزار و این موضوع تصویب شده است».

وی گفت:«این پروژه با سرمایه اولیه یک میلیارد دلار قرار بود اشتغال‌زایی چشمگیر مستقیم و غیرمستقیمی برای استان کرمان ایجاد کند؛ همچنین با ایجاد صنایع دیگر در کنار آن ایجاد این پروژه قابلیت ایجاد یک شهرک پتروشیمی در استان را داشت». / الف




پروژۀ پتروشیمی کرمان را از بانک پاسارگاد پس‌ می‌گیریم

منبع:خبر کرمان
?

پروژۀ پتروشیمی کرمان را از بانک پاسارگاد پس‌ می‌گیریم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی