پروژه صارج کرمان مدلی برای یافتن راه در پیچیدگی قوانین است

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که در برخی جاها برای اجرای پروژه ها، دستگاه قضا راهگشاست، تصریح کرد: پروژه صاروج یک مدل یافتن راه در پیچیدگی قوانین است. “علی زینی وند” بعد از ظهر امروز ۲۲ آبان ماه در آیین افتتاح پارکینگ هوشمند جنوب شرق کشور گفت: تاریخچه این پروژه باید جزو […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان با بیان این مطلب که در برخی جاها برای اجرای پروژه ها، دستگاه قضا راهگشاست، تصریح کرد: پروژه صاروج یک مدل یافتن راه در پیچیدگی قوانین است.

“علی زینی وند” بعد از ظهر امروز ۲۲ آبان ماه در آیین افتتاح پارکینگ هوشمند جنوب شرق کشور گفت: تاریخچه این پروژه باید جزو اسناد نوشته شود و به عنوان مدلی که وقتی کارها به بن بست می رسد، چگونه آنها را از بن بست خارجشان کنیم، تدوین شود.

وی با انتقاد از تعدد قوانین اظهار کرد: ذهن مدیران در حل مسائل بسیار موثر است و اگر براساس صرفا بخشنامه ها کار کنیم، هرگز کارها پیش نمی روند.

استاندار کرمان با بیام اینکه مشکلات کشور را مدیران جسور، باانگیزه و شجاع می توانند حل کنند، تصریح کرد: پروژه صاروج خط شکنی در اجرای پروژه های کلان است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان کرمان، تصریح کرد: ظرفیت حاج قاسم سلیمانی متعلق به کل جهان اسلام است اما پایگاه آن در کرمان است و نباید این ظرفیت را دست کم گرفت.

زینی وند با تاکید برآنکه ما تابع قوانین هستیم، عنوان کرد: نباید در دفاع از پروژه قانونی لکنت زبان داشته باشیم و باید در اجرای آن مسئولین ارشد استان سینه سپر کنند.

وی با بیان این مطلب که در برخی جاها برای اجرای پروژه ها، دستگاه قضا راهگشاست، تصریح کرد: پروژه صاروج یک مدل یافتن راه در پیچیدگی قوانین است.

استاندار کرمان پیشنهاد کرد: مرکز پایش پروژه های مهم استان کرمان را راه اندازی کنید.

انتهای پیام




پروژه صارج کرمان مدلی برای یافتن راه در پیچیدگی قوانین است

منبع:ایـسنا
? پروژه صارج کرمان مدلی برای یافتن راه در پیچیدگی قوانین است