پروژه زمین والیبال امیرآباد صوغان ارزوئیه به بهره برداری رسید

باحضور بخشدار صوغان ، مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه و جمعی از مسئولین پروژه زمین والیبال در امیرآباد صوغان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال با مساحت ۲۵۰ متر مربع افتتاح شد. به گزارش فت فتو: صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه، بخشدار، رئیس شورای شهر علی آباد صوغان و […]

باحضور بخشدار صوغان ، مدیر آموزش و پرورش ارزوئیه و جمعی از مسئولین پروژه زمین والیبال در امیرآباد صوغان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال با مساحت ۲۵۰ متر مربع افتتاح شد.

به گزارش فت فتو: صبح امروز با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه، بخشدار، رئیس شورای شهر علی آباد صوغان و کارشناس تربیت بدنی و بهداشت “پروژه زمین والیبال با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال و با مساحت ۲۵۰ متر مربع” در دبیرستان حضرت مریم (س) امیر آباد صوغان افتتاح و به بهره برداری رسید.

غلامرضا شرفعلی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی گفت: اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست و در این راستا فعالیت های ورزشی در مدارس به صورت هدفمند می تواند آینده ای با نشاط و توام با سلامت اجتماعی و قهرمان پروری برای کشور رقم بزند.

وی افزود: انجام فعالیت های ورزشی در مدارس، نه تنها ضرورتی مهم برای تربیت نسلی سالم، تندرست و داشتن دانش آموزانی پویا و پر انرژی است، بلکه بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان آینده سازان این مرز و بوم است.

شرفعلی پور بیان کرد: فعالیت های ورزشی یکی از مهم ترین ابزارهای شاداب سازی دانش‎آموزانی است که در رشته‎های مختلف ورزشی فعالیت کرده و در کنار درس و تحصیل به امر ورزش اهتمام دارند و از نظر پیشرفت و موفقیت تحصیلی سر آمدتر هستند.

انتهای پیام/ جواد بختیاری زاده




پروژه زمین والیبال امیرآباد صوغان ارزوئیه به بهره برداری رسید

منبع:آرمـان
? پروژه زمین والیبال امیرآباد صوغان ارزوئیه به بهره برداری رسید