پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری در کرمان افتتاح شد

کرمان – فت فتو – پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کرمان افتتاح ‌شد. به گزارش فت فتو، با حضور محمدعلی زلفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای […]

کرمان – فت فتو – پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در کرمان افتتاح ‌شد.

به گزارش فت فتو، با حضور محمدعلی زلفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار کرمان، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری به منظور ۴۵ مرکز پر ظرفیت استان کرمان با اعتباری با بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 

حمید حاج غلامعلی، معاون شبکه مخابراتی استان کرمان نیز در آیین افزود: این پروژه برای انتقال داده های موبایل دیتا یا تلفن ثابت استفاده می شود و این شبکه جایگزین شبکه های انتقال خارجی می شود. 

سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور در میز خدمت و جلسه با مدیران دانشگاه‌ها و مراکز علمی از جمله برنامه وزیر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر ۲ روزه خود به استان کرمان است. 




پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری در کرمان افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? پروژه انتقال سیستم های POTN سینا بر روی بستر فیبر نوری در کرمان افتتاح شد