پرونده گره‌های ترافیکی شهر کرمان روی میز شورا

یکصدوششمین جلسه شورای شهر کرمان در حالی برگزار شد که گره‌های ترافیکی مهم‌ترین موضوعی بود که مطرح شد و در خصوص تعدد سرعت‌گیرها و تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی شرف آباد نیز مواردی مطرح شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف پیش از ظهر امروز در یکصد و ششمین جلسه شواری شهر کرمان اظهار کرد: […]


یکصدوششمین جلسه شورای شهر کرمان در حالی برگزار شد که گره‌های ترافیکی مهم‌ترین موضوعی بود که مطرح شد و در خصوص تعدد سرعت‌گیرها و تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی شرف آباد نیز مواردی مطرح شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شعرباف پیش از ظهر امروز در یکصد و ششمین جلسه شواری شهر کرمان اظهار کرد: یک پارکینگ در جوار مجموعه کرمان درمان که متعلق به شهرداری است با ظرفیت ۹۰ تا ۱۰۰ خودرو در حال احداث است تا ترافیک چهار راه سمیه را کاهش دهیم و تمامی سرعت‌گیرهای شهر کرمان با تصویب شورای ترافیک است.

منصور ایرانمنش، رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی به مسئله سه راهی شرف آباد اشاره کرد و افزود: با توجه به ترافیک این منطقه در ساعات اوج ترافیک و عدم پیش‌بینی بودجه عمرانی برای ساخت تقاطع غیر همسطح می‌توان با جهاد نصر در جهت ایجاد تقاطع غیر همسطح همکاری کرد و ضروری است که مجوزهای لازم در این زمینه از سازمان ترافیک استان اخذ شود و یا در کوتاه مدت یک دوربرگردان برای این منطقه اجرا شود، چراکه این مسئله هزینه‌های زیادی را متوجه شهروندان می‌کند.

 ایرانمنش به موضوع ترافیک چهار راه سمیه نیز اشاره کرد و ادامه داد: می‌توان با ایجاد پارکینگ و فراخوان و خریداری زمین‌ها در این منطقه‌ ترافیک موجود را کاهش داد چرا که این ترافیک سبب مشکلات زیادی برای مردم و خصوصا ساکنان منطقه شده است.

 محمدامین شمسی، رئیس‌ کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی نیز به تعدد سرعت‌گیرها و نازیبایی ناشی از این مسئله در شهر کرمان اشاره کرد و ادامه داد:  تعداد سرعت‌گیرها در شهر کرمان بسیار زیاد شده و جهت کاهش سرعت راهکارهای دیگری نیز وجود دارد و امیدوارم نظارت بیشتری بر مسئله اعمال شود.

 امینی‌زاده نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: در سال اول شورا نشست‌های خبری با خبرنگاران جهت گره‌گشایی و بررسی مشکلات مردم انجام می‌شد اما از سال دوم به بعد این جلسات تشکیل نشد، امیدوارم باز هم این جلسات شروع شده و تداوم داشته باشد.

 سید محمد صادق تقوی، با تاکید بر شیوع بیماری مالاریا در جنوب استان کرمان ادامه داد: این بیماری به واسطه اتباع افغانستانی به کشور وارد شده و یکی از هموطنان را نیز درگیر کرده امیدوارم هرچه زودتر برای حل این مشکل چاره اندیشی شود و جلوی شیوع این بیماری با توجه به فصل گرما گرفته شود.

 وی به دیگر مشکلات شهری نیز ازجمله فرونشست، عدم روشنایی معابر و کمبود فضای سبز اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این موارد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





پرونده گره‌های ترافیکی شهر کرمان روی میز شورا

منبع: فــارس
? پرونده گره‌های ترافیکی شهر کرمان روی میز شورا