پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به ۵ فرودگاه عملیاتی استان […]

علی جزینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و آغاز فعالیت سامانه بارشی از روز گذشته در استان، اظهار داشت: با توجه به لزوم پشتیبانی و امدادرسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده‌باش به ۵ فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه شهدای بم به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته است، گفت: به‌دلیل شرایط جوی پرواز تهران_بم مجبور به نشست در فرودگاه کرمان شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان ادامه داد: پرواز شب گذشته قشم ایر ۱۲۰۸ تهران_بم به‌دلیل شرایط نامساعد جوی، بارش باران و عدم دید کافی و زیر ۱۰۰۰ متر، موفق به فرود در فرودگاه بم نشد و در فرودگاه کرمان به زمین نشست.

وی همچنین از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و بیان کرد: این بالگرد به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان در فرودگاه جیرفت مستقر شده است.

جزینی‌زاده ادامه داد: فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

انتهای پیام/۵۱۱/




پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست

منبع: تسنــیم
? پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست