پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی

مدیرکل غله استان کرمان از پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان خبر داد. مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با مطالبات گندم‌کاران اظهار داشت: ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان پرداخت‌ شده است و مابقی که پرداخت نشده مشکل حساب داشته‌اند. داریوش […]


مدیرکل غله استان کرمان از پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان خبر داد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با مطالبات گندم‌کاران اظهار داشت: ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران با نرخ ۱۱۵۰۰ تومان پرداخت‌ شده است و مابقی که پرداخت نشده مشکل حساب داشته‌اند.

داریوش ماهری گفت: دو روز پیش دولت نرخ خرید ۱۵ هزار تومان گندم را تصویب کرده است و هنوز با این نرخ پرداختی انجام‌نشده است و هم‌زمان با پرداخت در کشور استان کرمان هم باقیمانده پول کشاورزان را پرداخت می‌کند.

محمد بلندنظر رئیس سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان نیز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در رابطه با مطالبات گندم‌کاران اظهار داشت: در کشور مسوولیت خرید گندم بر عهده شرکت مادر تخصصی غله است و تعاون روستایی به‌عنوان مباشر کار خرید گندم را انجام می‌دهد.

 وی با بیان اینکه پرداخت پول کشاورزان با غله است، عنوان داشت: در جنوب استان ۸ مرکز خرید گندم وجود دارد که از این ۸ مرکز یک مرکز متعلق به رودبار جنوب بوده است که در آن ۲۴ هزار تن خرید انجام‌شده است.

بلندنظر یادآور شد: تمام مشخصات کشاورزان در سامانه غله برای پرداخت پول ثبت‌ شده است.

پابان پیام/۳۷۶۳/ب





پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی

منبع: فــارس
? پرداخت ۹۸ درصد مطالبات گندم‌کاران کرمانی