پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان آغاز شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان از پنجم شهریور ماه آغاز شد. دکتر مسعود ایرانمنش امروز هفتم شهریورماه با اعلام این خبر افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت آمایش دقیق […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان گفت: پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان از پنجم شهریور ماه آغاز شد.

دکتر مسعود ایرانمنش امروز هفتم شهریورماه با اعلام این خبر افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت آمایش دقیق رشته‌ها و پذیرش دانشجو متناسب با نیازهای کشور و سیاست‌های کلان توسعه اشتغال کشور، به دنبال تسهیل دستیابی جوانان به اشتغال پایدار و تبدیل نهضت اشتغال به پروژه ملی است.

وی تصریح کرد: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

ایرانمنش در ادامه بیان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشم‌انداز توسعه و براساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدفمند اجرای دوره های علمی کاربردی را اجرا نموده است.

وی افزود: این دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با برخورداری از وی‍‍‍‍‍‍‍ژگی منحصر به فرد آموزش در محیط واقعی کار و ارتباط مستقیم و بی واسطه با بازار کار، بر پذیرش دانشجو مطابق با اولویت‌های کشور و نیاز محور کردن رشته‌های تحصیلی متمرکز شده و با بهره گیری از تجارب پیشگامی در آموزش‌های شغلی، با برنامه‌ریزی شغلی برای ارتقاء توانمندی نیروی انسانی از طریق بکارگیری مستقیم یا غیرمسقیم و هدایت برای خوداشتغالی و اشتغال‌آفرینی نسبت به مشارکت در تسهیل اشتغال اقدام می‌کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان کرمان در ادامه گفت: در پذیرش مهرماه سال جاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با رویکرد آموزش برای اشتغال و با توجه به سیاست‌های اشتغال استان، به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف، مجموعا در ۶۳ کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۳۸ کد رشته‌ محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مراکز آموزش عالی علمی‌کاربردی سطح استان اقدام نموده است.

وی افزود: ثبت‌نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ از پنجم تا ۱۱ شهریورماه ادامه دارد.

 ایرانمنش تصریح کرد: ثبت نام دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از هفتم تا ۱۳ شهریورماه ادامه می‌یابد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org برای ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام




پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان آغاز شد

منبع: ایـسنا
? پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان آغاز شد