پذیرش بیش از ۷ هزار نفر مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهربابک

مهدی نبی زاده از پذیرش ۷ هزار و ۲۴ نفر مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، مهدی نبی‌زاده ضمن عرض خداقوت به همه عوامل خدمت‌رسان در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان […]

مهدی نبی زاده از پذیرش ۷ هزار و ۲۴ نفر مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، مهدی نبی‌زاده ضمن عرض خداقوت به همه عوامل خدمت‌رسان در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان گفت: در نوروز ۱۴۰۲، تعداد هزار و ۲۴۸ خانوار فرهنگی، تعداد ۷۱۷ خانوار غیرفرهنگی و در مجموع هزار و ۸۴۹ خانوار، شامل ۷ هزار و ۲۴ نفر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان شهربابک پذیرش شده‌اند.

 
 
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران در ماه مبارک رمضان افزود: همه تلاش‌های صورت گرفته در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان شهربابک با رویکرد رضایت‌مندی مسافران نوروزی از شرایط میزبانی و ترک شهرستان با خاطره‌ای خوش انجام شد و امیدوارم با همت همه همکاران این مهم محقق شده باشد.
 
وی یادآور شد: ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شهربابک، با ۱۸ مدرسه و ۱۸۰ کلاس و نمازخانه به مدت ۱۷ روز از ۲۵ اسفند تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای مسافران نوروزی بود.

انتهای پیام/ شهربابک 




پذیرش بیش از ۷ هزار نفر مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهربابک

منبع:آرمـان
? پذیرش بیش از ۷ هزار نفر مسافر در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهربابک