پدر شهیدان عرب‌پور با شهید گمنام بدرقه شد

مراسم بدرقه یک شهید گمنام و پدر شهیدان عرب‌پور عصر امروز در روستای داهوییه شهرستان زرند برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، مراسم بدرقه یک «شهید گمنام» و حاج یدالله عرب‌پور پدر شهیدان عرب‌پور عصر امروز در روستای داهوییه شهرستان زرند برگزار شد. حجت‌الاسلام شجاعی در این مراسم با بیان اینکه والدین شهدا حق بزرگی […]

مراسم بدرقه یک شهید گمنام و پدر شهیدان عرب‌پور عصر امروز در روستای داهوییه شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، مراسم بدرقه یک «شهید گمنام» و حاج یدالله عرب‌پور پدر شهیدان عرب‌پور عصر امروز در روستای داهوییه شهرستان زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام شجاعی در این مراسم با بیان اینکه والدین شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و تکریم از این عزیزان حداقل وظیفه‌ای است که باید آن را به‌نحو شایسته انجام دهیم، اظهار داشت: خداوند توفیق داد امروز در تشییع پدر دو شهید بزرگوار، شهیدان عرب‌پور حضور پیدا کردیم.

امام جمعه شهرستان زرند پدر شهیدان عرب‌پور را منشأ خیرات و برکات برای شهرستان زرند دانست و ابراز داشت: او به هر شکلی که بوده مشارکت خودش را در زمینه‌های مختلف انجام داد که برپایی خانه قرآنی به نام فرزندان شهیدش یکی از آن موارد است.

وی افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایتمداری مهمترین‌ترین پیام شهداست و تحقق این مهم وظیفه همگانی است.

به گزارش فارس: حاج یدالله عرب‌پور پدر شهیدان والامقام «ابراهیم و اباذر عرب‌پور داهوئی» در شهرستان زرند پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندان دلبند خود، به علت کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت.

شهید «ابراهیم عرب‌پور داهوئی» سال ۱۳۴۹ در روستای داهوئیه از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد و سال ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

شهید «اباذر عرب‌پور داهوئی» نیز سال ۱۳۵۱ در روستای داهوئیه از توابع شهرستان زرند چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

روستای داهوییه در دوران دفاع مقدس ۱۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.




پدر شهیدان عرب‌پور با شهید گمنام بدرقه شد

منبع: تــابناک
? پدر شهیدان عرب‌پور با شهید گمنام بدرقه شد