پدر شهیدان «رکنی» و مادر شهیدان «خورسند» آسمانی شدند

تهران – فت فتو – «محمد رکنی» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «عباس و اکبر رکنی» از استان کرمان و مادر شهیدان والامقام «ابراهیم و جلیل خورسند» از شهدای استان فارس دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزندان برومندشان شتافتند. به گزارش خبرنگار حوزه ایثار  و شهادت فت فتو ، «محمد رکنی» پدر بزرگوار شهیدان معزز […]

تهران – فت فتو – «محمد رکنی» پدر بزرگوار شهیدان والامقام «عباس و اکبر رکنی» از استان کرمان و مادر شهیدان والامقام «ابراهیم و جلیل خورسند» از شهدای استان فارس دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزندان برومندشان شتافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار  و شهادت فت فتو ، «محمد رکنی» پدر بزرگوار شهیدان معزز «عباس و اکبر رکنی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان برومندش شتافت.

 پیکر این پدر والامقام بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان رفسنجان استان کرمان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید «عباس رکنی» سال ۱۳۴۲، در روستای کشکوئیه از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد و سال ۱۳۵۹ در چابهار هنگام درگیری با اشرار بر اثر اصابت گلوله به سر، به شهادت رسید. 

شهید «اکبر رکنی» سال ۱۳۴۵، در روستای کشکوئیه از توابع شهرستان رفسنجان به دنیا آمد و سال ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به مقام شهادت نائل شد.

مادر شهیدان والامقام «خورسند» به دیدار حق شتافت

مادر شهیدان والامقام «ابراهیم و جلیل خورسند» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 مرحومه حاجیه خانم «رقیه عاری» مادر شهیدان والامقام «ابراهیم و جلیل خورسند» از شهدای شهرستان شیراز در سن ۹۶ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه در دارالرحمه شیراز تشییع و به خاک سپرده شد.

شهیدان «جلیل و ابراهیم خورسند» به ترتیب ۸ فروردین و ۲۳ تیرماه سال ۱۳۶۱ در مناطق رقابیه و کوشک به شهادت رسیدند.




پدر شهیدان «رکنی» و مادر شهیدان «خورسند» آسمانی شدند

منبع:ایرنـا
? پدر شهیدان «رکنی» و مادر شهیدان «خورسند» آسمانی شدند