پایگاه اورژانس گلزار شهدای کرمان در صورت تأمین زمین احداث می‌شود

رئیس اورژانس کرمان گفت: اگر در محدوده گلزار شهدای کرمان زمینی را در اختیار ما قرار دهند، پایگاه دائمی اورژانس را سریعا راه‌اندازی و تجهیز می‌کنیم. به گزارش فت فتو از کرمان، محمد صابری امروز در حاشیه افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی خیرساز در شهر کرمان با حضور جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور اظهار داشت: […]


رئیس اورژانس کرمان گفت: اگر در محدوده گلزار شهدای کرمان زمینی را در اختیار ما قرار دهند، پایگاه دائمی اورژانس را سریعا راه‌اندازی و تجهیز می‌کنیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمد صابری امروز در حاشیه افتتاح دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی خیرساز در شهر کرمان با حضور جعفر میعادفر رییس اورژانس کشور اظهار داشت: برای ایجاد پایگاه دائمی اورژانس در گلزار شهدای کرمان آمادگی داریم و اگر زمین را همین الان در اختیار قرار دهند این پایگاه را سریعا راه‌اندازی می‌کنیم.

وی همچنین درباره وضعیت ماموریت‌های کرونایی اورژانس در استان کرمان خاطرنشان کرد‌‌: در حال حاضر ماموریت‌ها نرمال است و افزایشی نداشته‌ایم.

در همین حال رئیس اورژانس کشور نیز به درخواست خبرنگاران کرمانی برای تجهیز پایگاه اورژانس گلزار شهدای کرمان در آینده قول مساعد داد و اظهار داشت: در شهر کرمان باتوجه به جمعیت و وجود مزار سردار حاج قاسم سلیمانی و زیارتی شدن شهر کرمان مذاکراتی انجام داده‌ایم تا تعداد پایگاه‌ها افزایش یابد و امروز دو پایگاه در کرمان را افتتاح کردیم و حتما تا پایان سال یک یا دوتا پایگاه دیگر هم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

میعادفر مهمترین مشکل برای ایجاد پایگاه‌های اورژانس را کمبود زمین ذکر کرد و یادآور شد: این در شرایطی ست که خیران خیلی خوبی در کشور داریم که به ما برای تامین زمین پایگاه‌های اورژانس کمک می‌کنند، اما قیمت زمین هم افزایش داشته است و اگر زمین تامین شود، ما نیز  تجهیز اورژانس‌ها را انجام می‌دهیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





پایگاه اورژانس گلزار شهدای کرمان در صورت تأمین زمین احداث می‌شود

منبع: فــارس
? پایگاه اورژانس گلزار شهدای کرمان در صورت تأمین زمین احداث می‌شود