پایتخت مقاومت میزبان شهید گمنام

پایتخت مقاومت همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه ساعت ۹:۳۰از فرودگاه کرمان به سمت گلزار بین‌المللی شهدای […]

پایتخت مقاومت همزمان با ایام شهادت حضرت علی(ع) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: آیین استقبال از پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا پنجشنبه ساعت ۹:۳۰از فرودگاه کرمان به سمت گلزار بین‌المللی شهدای این شهر برگزار می‌شود.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد ادامه داد: مراسم وداع با این شهید گمنام دوران دفاع مقدس جمعه دوم اردیبهشت‌ همراه با مراسم احیا در مسجد قائم (عج) برگزار می‌شود.

بگفته وی مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید بزرگوار شنبه ۳ اردیبهشت‌، مصادف با سالروز شهادت امام علی(ع) برگزار  و پیکر مطهر این شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مسجد امام هادی(ع) خیابان شهید مصطفی خمینی به سمت پل ۹ دی و پس از آن مسجد قائم (عج) تا پارک مویدی تشییع می شود و در این پارک آرام می‌گیرد.

 

 




پایتخت مقاومت میزبان شهید گمنام

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پایتخت مقاومت میزبان شهید گمنام