پایان ۳۳ سال چشم انتظاری خانواده شهید «تحویلیان»

رفسنجان – فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: پیکر شهید تحویلیان از سال ۱۳۸۷ پیکر این شهید کشف شد و در رفسنجان به‌عنوان یک شهید گمنام دفن شد و اکنون این شهید احراز هویت شده است. به گزارش فت فتو، امیر غلامعلیان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال از مادر شهید مهدی تحویلیان در جوار […]

رفسنجان – فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش گفت: پیکر شهید تحویلیان از سال ۱۳۸۷ پیکر این شهید کشف شد و در رفسنجان به‌عنوان یک شهید گمنام دفن شد و اکنون این شهید احراز هویت شده است.

به گزارش فت فتو، امیر غلامعلیان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم استقبال از مادر شهید مهدی تحویلیان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه ولیعصر (عج) و مزار شهید تحویلیان اظهار داشت: شهید تحویلیان سرباز دلاور لشکر ۲۱ حمزه در سال ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی با بیان اینکه مدیون شهدا هستیم، تصریح کرد: شهید تحویلیان در دوران خدمت سرمشق و الگوی ایثارگری و رشادت در نزد همرزمان خود بود و در خاطرات همرزمان این شهید بزرگوار نقل و امروز بیان می‌شود که همه ناشی از روحیه جوانمردی این شهید بزرگوار بود.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش بیان کرد: امروز مردم رفسنجان پاسخ خوبی به این خانواده دادند، از سال ۱۳۸۷ پیکر این شهید کشف شد و در رفسنجان به‌عنوان یک شهید گمنام دفن شد تا امروز خانواده‌اش چشم‌انتظار بودند و امروز این چشم انتظاری به پایان رسید.

غلامعلیان بیان کرد: از خانواده این شهید بزرگوار عاجزانه درخواست داریم این گوهر گران‌بها کماکان در شهرستان رفسنجان دیار سردار عزیزمان حاج‌قاسم سلیمانی بماند و به پذیرش این شهید گران‌قدر افتخار می‌کنیم.

امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم گفت: یک خواهش از طرف مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم رفسنجان از خانواده شهید تحویلیان دارم و آن اینکه این افتخار را از رفسنجان بیرون نبرید، رضایت دهید پیکر مطهر شهید در رفسنجان باشد.

حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: مطمئن باشید مردم رفسنجان وفادارند و حق فرزند شما را ادا خواهند کرد.

رئیس دانشگاه ولی عصر رفسنجان در این مراسم ضمن خیرمقدم به محضر خانواده معظم شهدا در این دانشگاه اظهار کرد: میدان شاهد دانشگاه ولیعصر امروز تفسیر شد و چه سعادتی بالاتر از اینکه میزبان مادری باشیم که سال‌ها صبوری کرد و امروز به وصال فرزندش نائل آمد.

رضا رنجبرکریمی افزود: مادر شهید امروز این حضور پرشور مردم را می‌بینید که چطور حرمت قائل شدند، خوشا بحال شما که از یادگاران شهدا هستید و رنگ و بوی شهادت را بیشتر حس می‌کنید.

به گزارش فت فتو، هنوز از سوی خوانواده معظم شهید تحویلیان پاسخی به این درخواست داده نشده است.

کد خبر ۵۳۵۵۰۷۶




پایان ۳۳ سال چشم انتظاری خانواده شهید «تحویلیان»

منبع:مــهر
? پایان ۳۳ سال چشم انتظاری خانواده شهید «تحویلیان»