پایان ۱۳ سال رهاشدگی یک پروژه فرهنگی در شهر اقتصاد مقاومتی

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج با گذشت ۱۳ سال رها شدن مجددا در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات تمکیل آن آغاز می شود. بهرام مسلمی مهنی امروز ۲۱ شهریورماه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری امام خامنه ای (مدظله […]

فت فتو/کرمان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مجتمع فرهنگی و هنری قلعه گنج با گذشت ۱۳ سال رها شدن مجددا در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات تمکیل آن آغاز می شود.

بهرام مسلمی مهنی امروز ۲۱ شهریورماه در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری امام خامنه ای (مدظله العالی) قلعه گنج با اشاره به روند عملیات اجرایی این پروژه اظهار کرد: این پروژه به عنوان مهمترین زیرساخت فرهنگی و هنری شهرستان، ۱۳ سال رها شده بود که در اولین سفر استاندار به قلعه گنج مجددا در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: جای تاسف است که ۱۳ سال این پروژه به عنوان خانه هنرمندان و اهالی فرهنگ با  صرف هزینه های زیادی  مورد بی توجهی قرار گرفته در حالی که انتظار بود در کنار بقیه اقداماتی که در شهر اقتصاد مقاومتی انجام شده، به این پروژه نیز توجه شود.

مسلمی مهنی از نگاه فرهنگی استاندار کرمان  نسبت به تکمیل پروژه های رها شده تقدیر کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری به جنوب کرمان هشت میلیارد تومان برای این  مجتمع مصوب شده و کارشناس وزارت خانه و پیمانکار نیز از مجتمع بازدید کردند و به زودی عملیات اجرایی این پروژه مهم آغاز می شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد ۱۳ سال نیمه تمام رها شده بود که جای تاسف است زیرا کلنگ عملیات اجرایی آن توسط استاندار فعلی که معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود به زمین زده شد و هم اکنون به عنوان مطالبه اهالی فرهنگ به صورت جدی در دست اجرا است.

انتهای پیام




پایان ۱۳ سال رهاشدگی یک پروژه فرهنگی در شهر اقتصاد مقاومتی

منبع: ایـسنا
? پایان ۱۳ سال رهاشدگی یک پروژه فرهنگی در شهر اقتصاد مقاومتی