پایان گروگان‌گیری پس از ۱۲ روز در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک مرد میانسال از دست آدم‌ربایان و بازگشت به آغوش خانواده‌اش پس از ۱۲ روز خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، سرهنگ امیری اظهار کرد: اواخر شهریورماه جاری در پی ربایش یک مرد میانسال توسط افراد ناشناس از حوزه شهرستان کرمان این مورد به ماموران  انتظامی شهرستان کهنوج […]


فرمانده انتظامی کهنوج از آزادی یک مرد میانسال از دست آدم‌ربایان و بازگشت به آغوش خانواده‌اش پس از ۱۲ روز خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، سرهنگ امیری اظهار کرد: اواخر شهریورماه جاری در پی ربایش یک مرد میانسال توسط افراد ناشناس از حوزه شهرستان کرمان این مورد به ماموران  انتظامی شهرستان کهنوج نیز گزارش شد.

 وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی نسبت به شناسایی این افراد که فرد ربوده شده را به این شهرستان منتقل کرده بودند، اقدام و محل اختفای این فرد را در یکی از روستاهای حاشیه شهر شناسایی کردند که در ادامه این فرد توسط گروگانگیران آزاد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه و ادامه پیجویی‌های پلیس برای شناسایی دیگر عاملان این عمل مجرمانه بیان داشت: بارها بر پرهیز از اینگونه اعمال مجرمانه به سبب اختلافات مالی و دیگر موضوعات تاکید شده و عاملان ارتکاب اینگونه جرائم خشن حتما با برخورد قاطع پلیس روبه‌رو خواهند شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





پایان گروگان‌گیری پس از ۱۲ روز در کهنوج

منبع: فــارس
? پایان گروگان‌گیری پس از ۱۲ روز در کهنوج