پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان

آیین اختتامیه مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در کرمان برگزار و تیم لرستان به‌عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد.  به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عباس حاجی‌زاده ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال اظهار کرد: سند تحول […]


آیین اختتامیه مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در کرمان برگزار و تیم لرستان به‌عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد.

 به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عباس حاجی‌زاده ناظر کل مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محور تمامی فعالیت‌ها بوده و مبانی آن به‌عنوان اصل باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: ورزش با حوزه اخلاق ارتباط بسیاری دارد که باید به این مهم به‌صورت ویژه توجه شود.

 حاجی زاده با اشاره به میزبانی شایسته استان کرمان از این دوره از مسابقات از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر کرد.

ناظر فنی مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ سال کشور خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیمی هادی با حضور ۲۹ تیم و ۳۸۰ ورزشکار به‌مدت پنج روز در کرمان با برگزاری ۵۴ مسابقه برگزار شد که در نهایت ۴ تیم استان‌های لرستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و البرز به دور نیمه نهایی راه یافتند.

  حاجی‌زاده گفت: تیم‌ فوتسال لرستان با غلبه بر تیم فوتسال استان فارس در ضربات پنالتی موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

وی با اشاره به نائب قهرمانی تیم فوتسال فرهنگیان زیر ۴۰ سال استان فارس از کسب عنوان سومی مشترک این دوره از مسابقات توسط تیم‌های استان‌های البرز و کهکیلویه و بویراحمد خبر داد.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقاب به تیم‌های فوتسال کرمان و قم اهداء شد.

 مشاور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش از انتخاب روح‌الله حسام‌پور از استان فارس به‌عنوان بازیکن فنی این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: سامان هاشمی از استان لرستان با ۶ گل زده عنوان آقای گلی این مسابقات را از آن خود کرد.

  حاجی‌زاده بیان کرد: صابر مولایی از استان لرستان نیز به‌عنوان دروازه بان برتر مسابقات کشوری فوتسال فرهنگیان معرفی شد.

 بر پایه این گزارش: آیین اختتامیه مسابقات فوتسال فرهنگیان ۴۰ سال و زیر ۴۰ کشور ( برادران) با حضور مشاور مدیر کل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان و جمعی از مسؤولان و فرهنگیان در سالن شهید ضیا کرمان برگزار شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان

منبع: فــارس
? پایان مسابقات فوتسال فرهنگیان کشور با قهرمانی لرستان