پایان انتظار ۲ ساله برای ساخت یک پل در بردسیر با ورود دادستان

دادستان عمومی و انقلاب بردسیر از بهره‌برداری از پل ورودی جاده بیدخوان به بردسیر در روزهای آینده خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار کرد: با ورود جدی دادستانی به مشکلات تکمیل پروژه پل ورودی جاده بیدخوان به بردسیر در چند روز آینده شاهد بهره‌برداری از این […]


دادستان عمومی و انقلاب بردسیر از بهره‌برداری از پل ورودی جاده بیدخوان به بردسیر در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از بردسیر، دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان اظهار کرد: با ورود جدی دادستانی به مشکلات تکمیل پروژه پل ورودی جاده بیدخوان به بردسیر در چند روز آینده شاهد بهره‌برداری از این پل خواهیم بود.

عماد بنی‌اسدی بیان داشت: این پل که به طول ٧٠٠ متر در ابتدای مسیر جاده بردسیر به بیدخوان قرار دارد، بیش از دو سال در حال ساخت و تکمیل است و به‌دلیل وجود نواقص متعدد بهره‌برداری از آن مدت‌ها معطل مانده بود که این موضوع موجب گلایه به حق شهروندان در خصوص عبور از مسیر کنارگذر خاکی و ناهموار شده بود.

دادستان بردسیر در تشریح جزئیات موضوع عنوان داشت: با ورود دادستانی به موضوع در ابتدای امر مراتب از طریق اداره راه و شهرسازی شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت، سپس ضمن تشکیل کارگروهی، تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه بین اداره راه و شهرسازی بردسیر، شرکت پیمانکار پروژه و شرکت عمران اطلس گل گهر جهت تکمیل پروژه و تسریع در بهره‌برداری پل با تعیین ساز و کارهای مشخص و در نظر گرفتن تمامی جوانب کار تدوین و به امضاء طرفین رسانده شد. 

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های متعدد انجام شده در این مدت، شرکت عمران اطلس گل‌گهر با همکاری اداره راه و شهرسازی نسبت به انجام روند تکمیل پروژه پل اقدامات لازم را معمول و با رعایت کامل اصول و قواعد ایمنی ان‌شاءالله طی روزهای آینده شاهد بهره‌برداری از این پل خواهیم بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





پایان انتظار ۲ ساله برای ساخت یک پل در بردسیر با ورود دادستان

منبع: فــارس
? پایان انتظار ۲ ساله برای ساخت یک پل در بردسیر با ورود دادستان