پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها با اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و برپایی […]

مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام فاطمیه در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها با اجرای متنوع برنامه‌های فرهنگی اجتماعی و برپایی نمایشگاه و …. در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور برگزار شد.

مراسم قرائت حدیث کسا و سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله علیها همزمان با سالروز شهادت سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ایام حزن‌انگیز فاطمیه با حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج (کارکنان، استادان و دانشجویی) این واحد دانشگاهی برگزار شد.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم با قرائت حدیث کسا و مداحی در رثای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان رشادت‌ها و ویژگی‌های نهضت سردار مجاهد اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شد و در پایان شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش آنا، بازدید از نمایشگاه میثاق با ولایت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی در واحد زاهدان آغاز شد.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی نمایشگاهی متشکل از ۴۰ عکس همراه با سجایای اخلاقی و رهنمودهای شهید حاج قاسم سلیمانی در دفتر مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان راه‌اندازی شد. این نمایشگاه تا پایان دهه فاطمیه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو از بوشهر، به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و به همت پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و با همکاری حوزه‌های معاونتی میز خدمت به‌منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه مشاوره و خدمت به دانشجویان و خانواده آنان در این واحد دانشگاهی برپا شد.

هوشنگ ظریف‌طبع فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در این‌باره گفت: تسهیل در ارائه خدمات اداری یکی از مهم‌ترین اقدامات هر نهاد و سازمان است که رضایتمندی را به دنبال دارد.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

وی افزود: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی شخصاً برای پاسخگویی به مراجعات حضور داشتند.

به گزارش آنا، نخستین ساعت برگزاری این مراسم با برگزاری زیارت پرفیض عاشورا به مناسبت شهادت سردار سلیمانی همراه بود.

به گزارش فت فتو از قوچان در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمان با دهه بصیرت، دومین «محفل ادیبانه با حبیب» ویژه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برگزار شد.

این رویداد به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد قوچان و با همکاری انجمن شعر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون شعرا و نویسندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان برای دومین سال به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در این دانشگاه با حضور شاعران قوچانی و دانشگاهی برگزار شد.

در این مراسم تعدادی از شعرا به قرائت شعر و آثار خود پرداختند.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

احسان پولادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قوچان در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شهید سلیمانی ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام است و می‌توان سردار سلیمانی را الگویی موفق در حوزه مدیریت و سایر حوزه‌ها دانست.

پولادی با تاکید بر اهمیت و تأثیرگذاری شعر بر فرهنگ جامعه افزود: شاعران می‌توانند با سرودن اشعار مناسب و متعالی به فرهنگ‌سازی و پیاده‌سازی اخلاق در جامعه کمک کرده و جامعه را برای حرکت در مسیر انقلاب همراه کنند.

همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی دومین میزگرد علمی تخصصی مکتب حاج قاسم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول که مزین به نام این شهید والامقام است به‌صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این میزگرد علمی و تخصصی که با هدف تبیین مکتب و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد، سیدحسن سیدرضایی، بهزاد شهرابی، حاج موسی حاجی‌کلایی، علیرضا ابراهیمی فرد، مهدی مهام، مسعود مهدیان، سیدمسعود سیدی و دامغانی شخصیت حاج قاسم سلیمانی را به ترتیب با موضوعاتی مانند شهید سلیمانی، مدیریت جهادی؛ شهید سلیمانی، چراغ راه مجاهدان؛ شهید سلیمانی، هسته مقاومت در جهان؛ شهید سلیمانی، شکارچی فرصت‌ها؛ شهید سلیمانی، اخلاق و آداب اسلامی؛ شهید سلیمانی، ارتقای ادبیات حماسی؛ شهید سلیمانی، خودباوری و تحقیر استکبار و شهید سلیمانی، محصول خانواده مطلوب را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این میزگرد به همت کانون بسیج اساتید، انجمن اسلامی اساتید و مدرسین، دفتر هم‌اندیشی استادان و ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش فت فتو در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی که با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، مدیر دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده در تبیین مقام و منزلت شهید و شهادت در اسلام اظهار کرد: واقعیت این است که اگر افرادی نبودند و به موقع به میدان جهاد نمی‌رفتند و اسلام را یاری نمی‌کردند، امروز از اسلام خبری نبود.

پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

حجت‌الاسلام صفی‌الله غفاری ادامه داد: بنابراین امام علی(ع) می فرمایند «فَرَضَ الله الجهادَ عِزاً للاسلام» یعنی خداوند جهاد را برای عزت بخشیدن به اسلام واجب کرد و سردار حاج قاسم سلیمانی در زیر سایه همین مکتب رشد کرده بود.

وی افزود: سردار سلیمانی برای نخستین بار طعم شکست را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی چشاند؛ به‌نحوی که به‌واسطه تلاش‌هایش، مردم او را قهرمان امت اسلامی می‌شناسند و در جبهه‌های داخلی و خارجی پیروز میدان بود و هیچگاه ولایت را تنها نگذاشت و با تربیت جوانان عاشق مدافع حرم به همه دنیا فهماند که جهان اسلام و جهان تشیع هیچ‌وقت به ارزش‌های الهی بی‌تفاوت نبوده و دین خدا را یاری خواهد کرد.

انتهای پیام/۴۰۶۲/




پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع:آنـــا
? پاسداشت سردار دل‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی