پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند و استکبار جهانی را با کمک نیروهای مسلح و مردم به زانو درآوردند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند و استکبار جهانی را با کمک نیروهای مسلح و مردم به زانو درآوردند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ نماز جمعه این هفته شهر کرمان در مصلی امام علی علیه‌السلام و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌‌فقیه در استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی در خطبه‌های‌ نماز جمعه کرمان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید که به عمل نیک مبادرت کنید و عمل را جدی بگیرید؛ اعتقاد را و شعار را در صحنه عمل نشان دهید اگر عملی باشید، در جوار خدای تبارک و تعالی، در کنار مهمانان واقعی خدا همنشین خواهید شد.

وی در ادامه مباحث هفته‌های پیش در رابطه با تربیت انسان از نگاه قرآن گفت: در زندگی باید مرتب به یاد مرگ و قیامت باشیم، به یاد اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم وقتی از این دنیا رفتیم، با صحنه بسیار بزرگ قیامت مواجه می‌شویم.

امام جمعه کرمان افزود: در قیامت، در حالی حاضر می‌شویم که در این دادگاه بزرگ الهی هر عمل کوچک و بزرگ ثبت و ضبط شده است و تمامی افکار و اعمال جان گرفته‌اند و تجسم پیدا کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: یاد مرگ در زندگی بزرگ‌ترین اثر تربیتی را دارد و باعث می‌شود که به کسی ظلم نکنیم، حرف بی‌حساب نزنیم و خیلی مواظب هستیم چون می‌دانیم که می‌رویم و رسیدگی دقیق می‌شود و این یاد مرگ میل‌های شیطانی را در درونمان می‌میراند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز افزود: پاسداران برای کشور افتخار خلق کردند؛ در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند و استکبار جهانی را با کمک نیروهای مسلح و مردم به زانو درآوردند.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: دندان‌های آمریکا را در دهانش خرد کردند؛ یکی از این پاسداران حاج‌قاسم سلیمانی است که جبهه مقاومت را آنچنان قدرتمند کرد که رژئم جعلی را چهار ماه زمین‌گیر کرده و همه بسترهای شکست بزرگ را برای او فراهم کرده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: جانبازان جانشان را تقدیم کردند تا انقلاب و ارزش‌ها بماند، تا در روزهای سخت دفاع مقدس نااهلان بر این کشور حکومت نکنند.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام حضرت ولی‌عصر (عج) در وزارت اطلاعات حماسه‌ای بزرگ را خلق کردند و نشان دادند، موساد که پیچیده‌ترین سرویس اطلاعاتی دنیا هست در ۲۸ کشور در سه قاره بزرگ در رصد ما هستند.

علیدادی‌سلیمانی گفت: شکسته شدن حکومت نظامی در سال ۵۷ به دستور امام عظیم‌الشان و به دنبال آن در هم کوبیده شدن رژیم طاغوت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به دستور امام و با حرکت میدانی و جهادی مردم افتخارهای بزرگی است که تاریخ این کشور در خودش دید و ثبت کرد.

انتهای خبر/ کارگرزاده




پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند

منبع:آرمـان
? پاسداران در صحنه‌های سخت در خط مقدم حضور پیدا کردند